تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10400.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: اپل برای آیپد ایر ۲۰۲۲ همچنان از پنل LCD استفاده خواهد کرد

مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات درباره آیپد ایر ۲۰۲۲ با پنل OLED هستیم و چند روز پیش گزارشی از عدم نقش سامسونگ در تولید پنل OLED برای این محصول خبر داد. اما حالا تحلیلگر مطرح محصولات ...

مدت‌هاست شاهد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - انتشار شایعات درباره آیپد ایر ۲۰۲۲ با پنل OLED هستیم و چند روز پیش گزارشی از عدم نقش سامسونگ در تولید پنل OLED برای این محصول خبر داد. اما حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در یادداشتی گفته کوپرتینویی‌ها برنامه‌شان برای استفاده از این پنل در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - نسل بعدی آیپد ایر را لغو کرده‌اند و همچنان شاهد تجهیز این تبلت به پنل LCD خواهیم بود، اما چرا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - اپل چنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - تصمیمی گرفته است؟

در ماه مارس کو پیش‌بینی کرده بود در سال ۲۰۲۲ با آیپد ایر مجهز به پنل OLED روبه‌رو می‌شویم، اما حالا این تحلیلگر نظرش را تغییر داده و می‌گوید اپل چنین برنامه‌ای ندارد. علت چنین موضوعی، عدم مطابقت هزینه‌ها و کیفیت این پنل‌ها با انتظار کوپرتینویی‌ها اعلام شده است.

کو در گذشته گفته بود سال آینده میلادی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - باید منتظر استفاده از پنل Mini-LED در نسخه ۱۱ اینچی آیپد پرو باشیم و در یادداشت جدیدش هم دوباره به چنین موضوعی اشاره کرده. در حال حاضر تنها آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از چنین فناوری بهره می‌برد. به نظر می‌رسد در کنار قیمت و کیفیت، یکی دیگر از دلایل عدم استفاده از پنل OLED در آیپد ایر بعدی، آیپد پرو - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - ۱۱ اینچی ۲۰۲۲ باشد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان

در صورتی که کوپرتینویی‌ها تصمیم به استفاده از پنل Mini-LED در آیپد پرو ۲۰۲۲ بگیرند و از سوی دیگر آیپد ایر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - بعدی را هم به پنل OLED مجهز کند، فروش این محصولات تحت تاثیر یکدیگر قرار می‌گیرد و البته احتمالا فروش آیپد پرو کاهش می‌یابد.

در حالی که اپل همچنان می‌خواهد از پنل LCD در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - نسل بعدی آیپد ایر استفاده کند، به گفته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - کو این کمپانی به تحقیق و توسعه درباره فناوری‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مینودشت استان گلستان - جدید نمایشگر برای تبلت‌هایش ادامه می‌دهد.

اپل پیش از اینکه پنل Mini-LED را به آیپد پرو ۱۱ اینچی بیاورد، احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با این نمایشگر رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone