🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41890.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دموی Face ID آیفون X هنگام معرفی کار نکرد

امشب در جریان معرفی آیفون X، «کریگ فدریگی» معاون بخش نرم افزار اپل برای نمایش سرعت و سادگی قابلیت Face Id که قفل صفحه را با شناسایی چهره کاربر باز می کند، روی صحنه آمد ...

امشب در جریان معرفی آیفون X، «کریگ فدریگی» معاون بخش نرم افزار اپل برای نمایش سرعت و سادگی قابلیت Face Id که قفل صفحه را با شناسایی چهره کاربر باز می کند، روی صحنه آمد اما تلاش اول او برای باز کردن صفحه از طریق Face Id ناموفق بود و صفحه وارد کردن رمزعبور برای او - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمایش داده شد.

البته ممکن است این مشکل ربطی به قابلیت تشخیص چهره نداشته باشد، چون در مدل های قبلی نیز کاربر پس از روشن کردن گوشی و وارد کردن اثر انگشت برای اولین بار باید رمز عبور را هم وارد کند. بنابرین در آیفون X هم ممکن است پس از روشن کردن گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - و شناسایی چهره توسط Face Id، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - وارد کردن رمز عبور نیز الزامی باشد.

«فیل شیلر» نایب رییس ارشد بخش بازاریابی در مراسم امشب تاکید کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - که امنیت Face Id چندین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - برابر  اسکنر اثر انگشت است و می تواند تحت هر شرایطی حتی در تاریکی، چهره کاربر را به خوبی تشخیص دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone