🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41903.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ برای موبایل های میان رده اش چیپست 11 نانومتری می سازد

بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال کار بر روی چیپست های با لیتوگرافی 11 نانومتری برای اسمارت فون های آتی خود بوده و قرار است از آنها در موبایل های میان رده خود استفاده نماید. ...

بر اساس گزارشات، سامسونگ در حال کار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر روی چیپست های با لیتوگرافی 11 نانومتری برای اسمارت فون های آتی خود بوده و قرار است از آنها در موبایل های میان رده خود استفاده نماید.

به تازگی کره ای ها در یک کنفرانس خبری اعلام کرده اند که چیپست جدید مبتنی بر فناوری 11LPP یا (Low Power Plus) بوده، کارآیی آن 15 درصد نسبت به فناوری 14 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نانومتری قبلی افزایش یافته، اندازه آن نیز 10 درصد کوچک تر شده در حالی که مصرف انرژی همچنان یکسان باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مانده است.

سامسونگ برای 3 سال آینده برنامه توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چیپست های 10، 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و 7 نانومتری را ادامه می دهد

از سوی دیگر قرار است در 3 سال آینده سامسونگ از فناوری 10 نانومتری فعلی که در پرچمداران فعلی این شرکت به کار رفته به سمت 8 و سپس 7 نانومتری حرکت نماید. کره ای ها انتظار دارند چیپست های 11 نانومتری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدید در نیمه اول سال 2018 برای عرضه به بازار آماده باشند. احتمال می رود این چیپست ها در موبایل های سری میان رده گلکسی A ، J و C به کار روند.

کره ای ها همچنین تأیید کرده اند که توسعه چیپست های مبتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر لیتوگرافی 7 نانومتری 7LPP EUV نیز طبق برنامه قبلی همچنان ادامه داشته و قرار است در نیمه دوم سال 2018 آماده عرضه به بازار باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone