🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41875.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل در مورد قابلیت های سنسور جدید ضربان قلب ساعت خود می گوید

پیش از معرفی هر محصول دیگری، اپل به سراغ نسل سوم ساعت هوشمند خود رفت و این پوشیدنی هوشمند را با قابلیت هیجان انگیز اتصال مخابراتی معرفی کرد. اما به جز این، اپل قصد دارد ...

پیش از معرفی هر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - محصول دیگری، اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - به سراغ نسل سوم ساعت هوشمند خود رفت و این پوشیدنی هوشمند را با قابلیت هیجان انگیز اتصال مخابراتی معرفی کرد. اما به جز این، اپل قصد دارد تا این ساعت به منظور سلامت نیز کاربرد فراوان داشته باشد و از همین جهت قابلیت پایش ضربان قلب نیز بخشی جدایی ناپذیر از آن است.

سنسور جدیدی که اپل واچ جدید به آن مجهز شده این است که کاربر صرفا می تواند با بالا آوردن مچ دست خود، شاهد تعداد ضربان قلب خود در لحظه باشد.

حتی اگر به ناگهان فشار خون بالا برود و یا ضربان قلب به شکلی غیر منتظره تغییر کند، ساعت به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - کاربر خود اخطار می دهد. البته اپل واچ آنقدر هوشمند هست که تشخیص بدهد شما مشغول ورزش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - کردن هستید یا خیر، بنابراین این اخطار در زمان هایی که بی تحرک هستید داده می شود که معنای خطر را در بر دارد.

اپل همچنین می خواهد که این ساعت قادر باشد تا برخی بیماری های قلبی نظیر فیبریلاسیون دهلیزی را نیز تشخیص دهد؛ بیماری شایعی که ده ها میلیون نفر را در سراسر جهان به شکلی خاموش درگیر خود می سازد.

به این منظور، اپل با گروهی تحقیقاتی از دانشگاه استنفورد مشغول بررسی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان - است که ببینند آیا به چنین دستاوردی برای ساعت های هوشمند خواهند رسید یا خیر.

- تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کردستان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone