🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41876.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید Apple TV معرفی شد؛ رزولوشن 4K و رم 3 گیگابایتی

اپل از ست آپ باکس مورد انتظار خود به نام «Apple TV» رونمایی کرد. محصول مورد بحث (همان طور که قبلاً در شایعات آمده بود) امکان پخش فیلم و برنامه های تلویزیونی با کیفیت «4K ...

اپل از ست آپ باکس مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - انتظار خود به نام «Apple TV» رونمایی کرد. محصول مورد بحث (همان طور که قبلاً در شایعات آمده بود) امکان پخش فیلم و برنامه های تلویزیونی با کیفیت «4K Ultra HD» را داشته، و کمپانی سازنده را وارد رقابت با محصولات Roku، آمازون و کروم کرده است.

اپل TV همچنین از فناوری های تصویری «Dolby Vision» و «HDR10» پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کرده که در صورت اتصال به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تلویزیون مناسب، رنگ های زنده تر و تصاویر شفاف تری را ارائه خواهد کرد.

سخت افزار به کار رفته در نسل جدید ست آپ باکس اپل نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارتقا یافته و حالا از پردازنده «A10X Fusion» (مشترک با آیپد پرو) و رم 3 گیگابایتی بهره می برد و قادر است تصاویر 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه پردازش نماید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان

لازم به ذکر است که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رابط کاربری Apple TV جدید نیز دستخوش تغییراتی شده و برای سازگاری با رزولوشن 4K بهینه سازی شده است. همچنین محصول مورد بحث از ریموت کنترل تازه ای (مجهز به سیری) بهره برده و بنا بر اظهارات کمپانی، استودیوهای بزرگ هالیوودی وظیفه تأمین محتوای 4K مناسب را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای آن به عهده خواهند داشت.

گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است ست آپ باکس جدید اپل از ده روز آینده، در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با قیمت های 179 و 199 دلار به فروش خواهد رسید که البته پیش فروش آن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از روز جمعه آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone