🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41878.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به آیفون 8 و 8 پلاس

اپل دقایقی پیش و در جریان رویدادی که در اپل پارک برگزار شد، همراه با معرفی آیفون X به دنیا از دو مدل جدید آیفون 8 و 8 پلاس نیز رونمایی به عمل آورد. هر ...

اپل دقایقی پیش و در جریان رویدادی که در اپل پارک برگزار شد، همراه با معرفی آیفون X به دنیا از دو مدل جدید آیفون 8 و 8 پلاس نیز رونمایی به عمل آورد. هر دو مدل در واقع نسخه جدید و به روز شده آیفون 7 و 7 پلاس به شمار می روند که به پردازنده قوی تر، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - نمایشگر True Tone و دوربین جدید مجهز شده اند.

یکی از بزرگ ترین تغییرات این دو موبایل، پنل پشتی از جنس شیشه است که از قابلیت جدید  شارژ بیسیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - در آنها حکایت می کند. اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - در هر دو مدل 8 و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - 8 پلاس پردازنده جدیدی به نام A11 Bionic را تعبیه کرده که دارای شش هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - پردازشی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - که دو هسته پر قدرت این چیپ مجتمع، 25 درصد سریع تر از پردازنده های چیپست A10 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - عمل می کنند و چهار هسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران - کم مصرف دیگر نیز 70 درصد سریع تر هستند.

از دیگر خصوصیات مهم آیفون های 8 و 8 پلاس می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، ساخت ویدیوهای اسلوموشن تمام اچ دی با نرخ 240 فریم بر ثانیه و استاندارد Qi برای فناوری شارژ بیسیم اشاره کرد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای تصاویر آیفون 8 و 8 پلاس بنشینید:

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر امیرکلا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone