🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41877.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند جدید اپل با نام Apple Watch Series 3 رونمایی شد

تیم کوک مدیر عامل اپل لحظاتی پیش از Apple Watch Series 3 به عنوان نسل سوم ساعت هوشمند خود و اولین مدل با قابلیت اتصال به شبکه LTE پرده برداشت. اتصال مستقیم به اینترنت پر ...

تیم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - کوک مدیر عامل اپل لحظاتی پیش از Apple Watch Series 3 به عنوان نسل سوم ساعت هوشمند خود و اولین مدل با قابلیت اتصال به شبکه LTE پرده برداشت. اتصال مستقیم به اینترنت پر سرعت یعنی حالا به راحتی می توانید با ساعت هوشمند خود موسیقی استریم کنید یا بدون نیاز به همراه داشتن آیفون، تماس تلفنی برقرار نمایید.

جالب است بدانید در مراسم رونمایی اعلام شد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - که مهندسین اپل به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - جای تلاش برای اضافه کردن آنتن مخابراتی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - به این ساعت هوشمند کوچک، نمایشگر دستگاه را به فرستنده و گیرنده امواج - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - رادیویی تبدیل کرده اند. البته سیم کارت هنوز لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - است اما در این محصول مدل کوچکتری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده می شود که سیم الکترونیکی نام دارد.

مدل جدید ضمناً از نظر ابعاد با نسل قبلی یکسان است اما ضخامت بدنه ۲.۵ میلی متر بیشتر شده است. مثل همیشه بند های جدیدی هم از نایک و هرمس برای اپل واچ جدید معرفی شده است، در کنار رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - بدنه جدید خاکستری برای بدنه.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران

در پایان گفتنی است که اپل واچ اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - ساعت هوشمند مجهز به ارتباط LTE محسوب نمی شود و پیش از این چنین قابلیتی را در محصولات دنیای اندروید مثل Gear S3 سامسونگ و نسل دوم از LG Watch Urbane مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - کرده بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone