🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41906.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن مادرشو؛ همراه مادران در دوران بارداری

زمانی صحبت از سلامت زنان و پرداخت به موضوعی مثل زایمان و بارداری «تابوشکنی» محسوب میشد. به خاطر ملاحظات بی مورد و ناشی از نا آگاهی، معمولا اطلاع رسانی درباره بارداری و زایمان به طور ...

زمانی صحبت از سلامت زنان و پرداخت به موضوعی مثل زایمان و بارداری «تابوشکنی» محسوب میشد. به خاطر ملاحظات بی مورد و ناشی از نا آگاهی، معمولا اطلاع رسانی درباره بارداری و زایمان به طور ناقص و با محدودیت های عجیب و غریب انجام می گرفت و حتی بعضی آموزش و آگاه سازی مردم درباره این مسئله طبیعی را کار قبیحی می دانستند.

اما خوشبختانه و به مرور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زمان آن دیدگاه های افراطی تا حد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زیادی از بین رفتند، به طوری که امروز ابزار و رسانه های زیادی وجود دارند تا به خانم های جوان بابت مسئله مهم بارداری و حفظ سلامت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شان در این دوره حساس آگاهی ببخشند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یکی از جدیدترین و مدرن ترین این ابزارها، اپلیکیشن اندرویدی «مادرشو» است که امروز به شما معرفی می کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی
طی 38 هفته بارداری در بدن مادر و جنین اتفاقات زیادی می افتد. اپلیکیشن مادرشو به خوبی و به ساده ترین شکل تمام این تغییر و تحولات را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به اطلاع مخاطبانش می رساند.

شاید با دیدن اسکرین شات های مطلب تصور کنید که با اپلیکیشن کاملا زنانه ای مواجه هستید، اما حقیقت اینطور نیست. اگر چه مخاطبان اصلی مادرشو خانم های باردار و جوان هستند، اما به خاطر ماهیت علمی اپلیکیشن تمام زوج هایی که قصد فرزندآوری دارند هم می توانند از مطالب کاربردی اش بهره مند شوند.

اپلیکیشن مادرشو می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از دو جنبه کاربرد داشته باشد؛ هم ابزاری برای ردیابی دوران حاملگی و تغییراتش باشد و هم علم و آگاهی مخاطبانش را در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مورد سلامت زنان و مسائل دوران بارداری و بعد از آن را ارتقاء بدهد.

مادران جوان با ثبت نام در مادرشو باید تاریخ بارداری و زمان تخمینی زایمان را به اپلیکیشن بدهند. اگر هم زمان زایمان مشخص نیست، اپلیکیشن می تواند نسبت به آخرین مرتبه قاعدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - زمان زایمان را تخمین بزند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در هر صورت فرقی نمی کند که از کدام روش استفاده شود، مادرشو از این اطلاعات برای تحت نظر گرفتن دوران بارداری کاربرانش استفاده می کند.

به لطف رابط کاربری شکیل و جذاب اپلیکیشن، اطلاعاتی مثل زمان باقی مانده تا زایمان، مراقبت های پزشکی مربوط به هر دوره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و دانستنی های مربوط به تمام هفته های بارداری به بهترین شکل برای کاربر به نمایش در می آیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی
تقویم دقیق و برنامه ریزی شده مادرشو به خانم های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - باردار مراقبت های پزشکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یادآوری می کند.

نکته خوب اینجاست که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اطلاعات مرتبط با هر هفته بارداری «طبقه بندی شده» و مرتبط به هم هستند و در یک محل گردآوری شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اند. اما این یعنی چه؟ یعنی مثلا تمام اتفاقات و تغییرات مربوط به هفته نوزدهم بارداری در یک صفحه و یک جا به نمایش در می آیند: این که اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جنین در هفته نوزدهم چند سانتی متر است؟ وزن مادر باید چقدر باشد؟ تغییرات فیزیکی بدن خانم باردار در این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوره چگونه اند یا برای تغذیه و ورزش در این شرایط چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

این نکات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست به دست هم داده اند تا از مادرشو یک اپلیکیشن فوق العاده کاربردی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بسازند؛ محصولی که هم به خانم های باردار برای داشتن زایمانی موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و پیشگیری از مشکلات پس از زایمان کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می کند و هم می تواند وسیله ای باشد تا دور و بری های یک خانم باردار با علم بیشتری بتوانند مراقب او و فرزند در راهش باشند.

به جز تعیین زمان زایمان، آموزش شناخت نشانه‌ های خطر در بارداری، یادآوری آزمایش‌ ها و سونوگرافی‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ها، آموزش راهکارهای کاهش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عوارض بارداری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و تعیین زمان تخمک‌ گذاری که از وظایف مهم مادرشو هستند، اپلیکیشن مذکور یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رسانه مهم و علمی در حوزه سلامت زنان، مسائل بارداری و تناسب اندام هم هست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی
بخش مادرانه جاییست که خانم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های باردار و مادران تازه فارغ شده می توانند با خواندن مطالب آن بیشتر مراقب سلامت خود و فرزندشان باشند.

در بخش مجزایی به نام مادرانه، کاربران اپ می توانند مقالات علمی مرتبط با دوران بارداری و پس از آن را بخوانند که پر بیراه نیست اگر بگوییم که دانستن آن ها برای تمام زوج - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های جوان یک مسئله حیاتی محسوب می شود.

خوشبختانه مقالات اپلیکیشن قابل جستجو هستند و با وارد کردن کلیدواژه هایی مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عوامل سقط جنین، ورزش های دوران بارداری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و افسردگی پس از زایمان (که جزو سوالات رایج اکثر خانم های باردار هستند) به نتایج بسیار خوبی در قالب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مقاله و فیلم و عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می رسید.

این مقالات به راحتی در شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری اند، و نکته خوب این که فقط یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مرتبه بارگذاری آن ها کافیست تا در حالت آفلاین هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بتوانید به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن ها دسترسی داشته باشید، نکته ساده ای که بر خلاف بسیاری از محصولات وطنی در مادرشو رعایت شده است.

در مجموع اپلیکیشن مادرشو از آن دست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - محصولاتی است که به سختی می توان از آن ایراد گرفت. شاید روند ثبت نام و ساخت حساب کاربری در اپ هنوز باگ هایی داشته باشد، اما مادرشو هم از لحاظ فنی خوش درخشیده و هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دست روی سوژه مهمی گذاشته که کمتر توسعه دهنده ای تا حالا به آن توجه داشته، و مهم تر از همه این که آن را به طور کاملا رایگان در اختیار مادران آینده ایرانی قرار داده است.

اپلیکیشن مادرشو را می توانید همین حالا برای اندروید دانلود کنید. خبر خوش این که نسخه iOS اپلیکیشن هم در راه است تا به زودی جمع بیشتری از مردم به آن دسترسی داشته باشند.

دانلود از کافه بازار 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone