🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41907.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسل پنجم اپل تی وی احتمالاً از پردازنده A10X Fusion بهره می برد

بر اساس اطلاعات کشف شده در فریم ویر اپل تی وی، قرار است نسل پنجم این پخش کننده خانگی از کیفیت 4K پشتیبانی کرده و به چیپست A10X Fusion و 3 گیگابایت رم مجهز باشد. ...

بر اساس اطلاعات کشف شده در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - فریم ویر اپل تی وی، قرار است نسل پنجم این پخش کننده خانگی از کیفیت 4K پشتیبانی کرده و به چیپست A10X Fusion و 3 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایت رم مجهز باشد.

در صورت استفاده از چیپست جدید، انتظار می رود که اپل تی وی از کیفیت 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی کند. از سوی دیگر احتمالاً قدرت بالاتر آن، بسیاری از بازی سازهای سیستم عامل TV OS را به سوی خود جذب می کند. تعبیه شدن رم بیشتر نیز امکان پشتیبانی پخش کننده اپل از محتوای «دامنه داینامیک بالا» یا «HDR» را افزایش خواهد داد.

گفتنی ست نسخه فعلی اپل تی وی در سال 2015 معرفی شد و قلب تپنده آن چیپست A8 بود و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - 2 گیگابایت رم بهره می برد. این چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - در آیپد پرو 10.5 اینچی و نسل دوم آیپد پرو 12.9 اینچی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - به کار رفته است.

با توجه به معرفی آیفون های جدید در هفته جاری، به نظر می رسد ARKit که قابلیت های پیشرفته واقعت افزوده را به دیوایس های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - اپل می آورد، در آینده روی این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - پخش کننده نیز قابل اجرا باشد. انتظار می رود اپل تی وی در کنار آیفون های جدید در 21 شهریور ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر اپل در کوپرتینو معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone