🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41894.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سیستم تشخیص چهره Face ID در آیفون X چگونه کار می کند؟

نسخه نهایی iOS 11 که به گلدن مستر (Golden Master) معروف است، به تازگی منتشر شده و اطلاعات زیادی را در رابطه با محصولات آتی اپل در اختیارمان قرار داده است، از جمله نامگذاری آیفون ...

نسخه نهایی iOS 11 که به گلدن مستر (Golden Master) معروف است، به تازگی منتشر شده و اطلاعات زیادی را در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - رابطه با محصولات آتی اپل در اختیارمان قرار داده است، از جمله نامگذاری آیفون های بعدی که دیروز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - به اطلاعتان رساندیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان

حال اطلاعات بیشتری در مورد اسکنر سه بعدی چهره، شارژ وایرلس و اپل تی وی هم به دست آمده که در ادامه به آنها می پردازیم.

فیس آی دی (Face ID)

پیش از این اطلاعاتی در مورد Face ID به دست آمده بود، اما یکی از توسعه دهندگان برزیلی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - iOS به نام «گیلرمو رمبو» جزئیات بیشتری را فاش ساخته. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - اپل از فناوری تشخیص چهره نه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - تنها برای باز کردن قفل موبایل، بلکه برای تأیید خرید از آیتونز و اپ استور یا وارد کردن خودکار اطلاعات در مرورگر سافاری هم استفاده می کند.

به گفته این کاربر حرفه ای، اپل پی (Apple Pay) هم از احراز هویت بوسیله تشخیص چهره پشتیبانی می کند. برای ثبت چهره کاربر، موبایل از شما می خواهد تا سر خود را به آرامی به طرفین حرکت دهید و نحوه انجام این کار را به شما - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - آموزش خواهد داد.

نکته مهم این است که فناوری تشخیص چهره فقط به آیفون محدود نیست و شاید در آیپد یا آیپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - تاچ هم از این قابلیت استفاده شود:

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان

برای تأیید پرداخت، کاربر باید دکمه کناری دستگاه را دو بار فشار دهد که راهکار خوبی برای جلوگیری از اشتباه در عملیات پرداخت به شمار می رود.

شارژ وایرلس

رمبو مواردی را مشاهده کرده که نشان می دهند یکی از مدل های آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - به صورت بیسیم شارژ می شود، موضوعی که طی ماه های اخیر هم به دفعات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - شنیده بودیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان

سیستم شارژ بیسیم می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - موبایل سازگار را تشخیص داده و انیمیشن سه بعدی را در زمان شارژ به نمایش بگذارد.

اپل تی وی

یکی دیگر از توسعه دهندگان اپل به نام «استیو تروتن-اسمیت» نیز به این نکته اشاره کرده که اپل تی وی، رزولوشن 4K را پشتیبانی می کند اما برای این کار به ارتباط اینترنتی با حداقل سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - 15 مگابیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر جوانرود استان کردستان - بر ثانیه نیاز دارد، ضمن اینکه رزولوشن پایه دستگاه روی 2160p تنظیم می شود.

شاید به این مطالب نیز علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone