🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41879.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تغییرات ریموت کنترل Apple TV؛ کلید منو و قیمت جدید

اپل چندی قبل از Apple TV جدید خود رونمایی کرد. همچنین کنترل سیری جدید نیز تغییرات مهمی داشته؛ کلید «Menu» نسبت به نسل قبلی تغییراتی داشته؛ حالا در مدل جدید، این کلید به منظور بهبود ...

اپل چندی قبل از Apple TV جدید خود رونمایی کرد. همچنین کنترل سیری جدید نیز تغییرات مهمی داشته؛ کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - «Menu» نسبت به نسل قبلی تغییراتی داشته؛ حالا در مدل جدید، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این کلید به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بهبود تجربه کاربری به عنوان بخشی از قسمت لمسی ریموت در نظر گرفته شده است و با توجه به اطلاعاتی که قبلاً نیز از TV OS 11 فاش شده بود، ریموت کنترل جدید جهت ایجاد حس کلیک، به قابلیت بازخورد لرزشی مجهز شده است.

ریموت جدید با قیمت 59 دلاری به بازار عرضه می شود؛ البته هنوز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فروش در سایت اپل در دسترس نیست.

نسخه جدید Apple TV نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با قیمت 179 دلار از 24 شهریور ماه برای سفارش در در دسترس خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - لازم است اشاره کنیم که Apple TV مذکور با ریموت کنترل سیری جدید ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone