🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41870.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل رسما از آیفون 10 (iPhone X) رونمایی کرد

بالاخره انتظارات به پایان رسید و اپل دقایقی پیش به طور رسمی، از جدیدترین آیفون خود موسوم به آیفون 10 (iPhone X) رونمایی کرد. آیفون 10 دقیقا مشابه همان تصاویر فاش شده ای است که ...

بالاخره انتظارات به پایان رسید و اپل دقایقی پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به طور رسمی، از جدیدترین آیفون خود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موسوم به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 10 (iPhone X) رونمایی کرد. آیفون 10 دقیقا مشابه همان تصاویر فاش شده ای است که ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هاست - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در شایعات شاهد آن بوده ایم؛ یک موبایل با نمایشگر بدون حاشیه که فقط بخش کوچکی از آن به دوربین سلفی و حسگرها اختصاص داده شده است.

تیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کوک پس از به نمایش درآمدن اولین تصاویر رسمی از آیفون 10، معرفی آن را این گونه آغاز کرد: "طی یک دهه گذشته، ما همواره با نوآوری پشت نوآوری در حال حرکت رو به جلو بوده ایم تا به این نقطه برسیم، زمانی که می توانیم دیوایس هایی هوشمند تر و خلاقانه تر از همیشه بسازیم."

بدنه آیفون 10 در جلو و پشت دستگاه از شیشه ساخته شده و در دو رنگ به دست مشتریان می رسد: خاکستری (Space Gray) و نقره ای. اپل از نمایشگر آیفون X با عنوان Super Retina یاد می کند، که با داشتن تراکم پیکسلی 458ppi با کیفیت ترین نمایشگر آیفون تا کنون محسوب می شود.

آیفون 10 به یک نمایشگر 5.8 اینچی OLED مجهز شده که از رزولوشن 2436x1125 برخوردار است. همچنین نمایشگر آیفون 10 همانند آیفون 8 که دقایقی پیش معرفی شد، از تکنولوژی True Tone بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اپل در آیفون 10 برای نخستین بار در تاریخ آیفون، دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آشنای هوم را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به طور کامل از دستگاه حذف کرده و آن را جایگزین یک حرکت سوایپ از پایین صفحه به سمت بالا نموده است. با این اوصاف و حذف دکمه فیزیکی هوم، حسگر اثر انگشت Touch - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ID هم در آیفون X حذف شده و فناوری جدیدی به نام Face ID جایگزین آن گشته است.

به لطف Face ID، کاربران می توانند تنها با نگاه کردن به آیفون قفل آن را بازگشایی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنند. کاربران برای این کار لازم است که به شکاف کوچک تعبیه شده در قسمت بالای دستگاه نگاه کنند.

تکنولوژی Face ID از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ترکیب یک سیستم IR (مادون قرمز) و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دوربین جلویی دستگاه به وجود آمده است. اپل برای این که آیفون 10بتواند در تاریکی هم چهره تان را تشخیص بدهد، یک نور افکن مخصوص هم در جلوی دستگاه تعبیه کرده که می تواند در شرایط بدون نور یا نور ضعیف به کمک تشخیص Face ID بیاید.

همچنین اپل برای این که کار تشخیص چهره ها در حالت ریل تایم به طور کامل و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بدون نقص پردازش شود، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از یک موتور عصبی اختصاصی کمک گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به ادعای اپل، Face ID به میزان قابلیت توجهی از تاچ آیدی امن است تر است، چرا که احتمال دارد فقط یک نفر در میان یک میلیون نفر بتواند آیفون 10 شما را به طور تصادفی توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن بازگشایی کند. اپل اعلام کرده که تکنولوژی جدید تشخیص چهره اش کاملا با Apple Pay و تمام اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی کننده از تاچ آیدی سازگاری خواهد داشت.

مالتی تسکینگ در آیفون 10 چیزی است که عادت کردن به آن کمی زمان می برد، چرا که نسبت به آیفون های قبلی تغییرات زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به خود دیده. حالا در آیفون 10 برای باز کردن کنترل سنتر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - iOS، می - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بایست انگشت تان را از گوشه بالا و سمت راست - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دستگاه به سمت پایین بکشید، کاری که در نسل های قبلی آیفون همیشه بر عکس آن را انجام می دادید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به دوربین دستگاه می رسیم. آیفون 10 به یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه مجهز شده که هر دو لنز آن دارای لرزشگیر اپتیکال هستند. سنسورهای دوربین نسبت به نسل های قبلی بزرگتر و سریع تر شده اند، و دوربین اصلی دارای ضریب گشودگی دهانه لنز  f/1.8 و لنز تله فوتو دارای ضریب گشودگی f/2.4 است. در میان دو لنز دوربین آیفون 10 هم یک فلش True Tone کواد LED قرار گرفته تا یکپارچگی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نور تابیده شده را دوچندان نماید.

اپل برای پردازنده آیفون 10 همان پردازنده آیفون 8 را به کار گرفته که دقایقی پیش از آن ها رونمایی به عمل آورد. پردازنده A11 از شش هسته تشکیل شده و اولین GPU طراحی شده بدست اپل را در خود گنجانده است. همچنین اپل اعلام کرده که آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 10 می تواند با تکنولوژی شارژ بی سیم هم شارژ بشود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اپل سیستم جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شارژ بی سیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیوایس های همراهش را AirPower نامگذاری کرده، و پد مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شارژ آن را تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سال آینده در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشتریان قرار خواهد داد.

بد نیست بدانید که آیفون 10 از استانداردهای LTE Advanced و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بلوتوث نسخه 5.0 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم پشتیبانی به عمل می آورد، و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرار است که با قیمت پایه 999 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دلار برای مدل 64 گیگابایتی به دست مشتریان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برسد. نسخه ای از آیفون 10 با 256 گیگابایت حافظه هم در دستور کار اپل خواهد بود.

در نهایت باید بدانید که پیش فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آیفون 10 از تاریخ 27 اکتبر آغاز می شود و اپل آن را از تاریخ 3 نوامبر روانه بازار می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone