🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41916.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

عینک واقعیت افزوده اپل چه زمانی معرفی می شود؟

بر اساس گزارشات مشخص شده که اپل در حال کار بر روی یک عینک واقعیت افزوده است، ولی به نظر می رسد تا زمان معرفی آن زمان زیادی باقی مانده باشد. با این حال امروز ...

بر اساس گزارشات مشخص شده که اپل در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - کار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - بر روی یک عینک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - واقعیت افزوده است، ولی به نظر می رسد تا زمان معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - آن زمان زیادی باقی مانده باشد. با این حال امروز قرار است آیفون جدید بهره مند از دوربین دوگانه و سنسورهای سه بعدی معرفی معرفی شود و انتظار می رود که این قابلیت های موبایل مذکور، به اپل و نیز توسعه دهندگان در دستیابی هر چه سریع تر به آینده واقعیت افزوده کمک نماید.

در بخش نرم افزار، iOS 11 با ARKit همراه شده. در بخش سخت افزار نیز تا زمانی که اپ های اولیه واقعیت افزوده نیاز به دوربین سه بعدی پیچیده آیفون اکس نداشته باشند، آیپد ها و آیفون های فعلی که قابلیت به روز رسانی به iOS 11 را دارند نیز از این اپ ها پشتیبانی کرده و می توانند از قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - های AR بهره برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران

از سوی دیگر یکی از اتفاقاتی مثبتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - از مراسم امروز اپل انتظار می رود، افزودن بخشی به نام «ARKit apps» (یا هر نام مشابه دیگری) به اپ استور خواهد بود؛ این بخش اپ های مرتبط با فناوری واقعیت افزوده را در خود جای خواهد داد.در این صورت آینده برای ارائه دیوایس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - های مرتبط با AR، از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - جمله عینک واقعیت مجازی اپل، هموار تر خواهد شد.

حتی اگر همین حالا هم تعداد زیادی از  کارمندان اپل سرگرم توسعه این عینک باشند، ولی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بابلسر استان مازندران - انتظار نمی رود به این زودی ها شاهد معرفی رسمی آن باشیم. بر اساس گزارشات، یکی از مشکلات طراحی، حجیم بودن سنسورهای فعلی برای تعبیه در یک عینک با ابعاد معقول بوده و از این رو به نظر می رسد این شرکت حدود 3 سال تا عرضه محصول به بازار فاصله داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone