🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41918.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و نمایش برخی از قابلیت های پلتفرم واقعیت افزوده ARCore [تماشا کنید]

پلتفرم ARCore گوگل که به تازگی معرفی شده هنوز در ابتدای راه است، اما قابلیت های متعددی دارد که گوشه ای از آنها در بلاگ رسمی این کمپانی به نمایش درآمده. همان طور که می ...

پلتفرم ARCore گوگل که به تازگی معرفی شده هنوز در ابتدای راه است، اما قابلیت های متعددی دارد که گوشه ای از آنها در بلاگ رسمی این کمپانی به نمایش درآمده.

همان طور که می دانید، ARCore تلاش گوگل برای ارائه تجربیات واقعیت افزوده (AR) از طریق پلی استور به موبایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - اندرویدی است و برای این کار از SDK و API های اختصاصی اندروید بهره می گیرد. این پلتفرم را می توان پاسخی به ARKit اپل دانست که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - احتمالاً امشب - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - برنامه ویژه ای برایش تدارک دیده شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران

گوگل در وبلاگ رسمی خود بخشی از کاربردهای بالقوه برای پلتفرم ARCore را در قالب تصاویر متحرک به نمایش گذاشته که می تواند ایده هایی را در اختیار توسعه دهندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - و خالقین محتوا - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - قرار دهد. مثلاً می توان از تمرینات ورزشی، مسیر یابی، فعالیت اجتماعی و دیگر کاربردهای عملی نام - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران

گوگل نشان می دهد با استفاده از واقعیت مجازی در کنار street view می توانید خودتان را مقابل موزه بریتانیا در لندن تصور کنید، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا پیش از اتمام بازسازی منزل، حاصل کار را مشاهده نمایید. از ARCore حتی می شود برای آشنایی با نحوه کار دستگاه اسپرسو نیز استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران

غول جستجوی دنیا فناوری AR خودش را تا حد زیادی تغییر داده تا آن را برای استفاده عمومی آماده سازد. مثلاً کاربران می توانند فضای واقعی روبروی خود را به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - صورت سیاه و سفید درآورند تا محتوای افزوده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - راحتی قابل تشخیص باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نمک آبرود استان مازندران - همچنین سیستم موقعیت یابی مجازی یا VPS هم کاربردی تر شده است.

اگر به کاربردهای بالقوه پلتفرم واقعیت افزوده گوگل علاقه دارید، می توانید به وب سایت اختصاصی ARCore مراجعه کنید. برخی از این ویدیوها در ادامه آمده است:

این مطالب را از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین رخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر شما طرفای 2 شمالی نمک آبرود هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در 2 شمالی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر سپند نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سمت میانکی نمک آبرود اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در میانکی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone