🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41917.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اطلاعات جدید از هدفون هوشمند گوگل

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه iOS اپ دستیار گوگل به دست آمده که طرح شماتیک یک هدفون به نام «Baywolf» را نشان می دهد و به نظر می رسد از سری «Bistro» گوگل بوده ...

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه iOS اپ دستیار گوگل به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آمده که طرح شماتیک یک هدفون به نام «Baywolf» را نشان می دهد و به نظر می رسد از سری «Bistro» گوگل بوده و قابلیت پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از دستیار هوشمند این شرکت را داشته باشد.

نام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون جدید تعلق دارد که به دستیار دیجیتالی این کمپانی یعنی Assistant مجهز خواهد بود.از سوی دیگر بر اساس کدهایی که چند هفته پیش در نسخه 7.10 اپ گوگل مشاهده شده بود، مشخص شد که نام هدفون های سری بیسترو ممکن است Baywolf - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یا Apollo یا Scout باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

حالا  تصویر طرح این هدفون در جدیدترین نسخه اپ «Google Assistant» در iOS،  - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشاهده شده که نشان می دهد این وسیله از نوع «over-the-ear» بوده و در واقع بر روی گوش قرار می گیرند. همچنین سه کلید روی گوشی سمت راست قرار دارد و یک کلید تکی نیز روی گوشی سمت چپ به چشم می خورد. بر اساس رشته کدهای موجود در اپ، احتمال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می رود که دکمه تکی برای فعال سازی قابلیت های مرتبط با دستیار گوگل کاربرد داشته باشد؛ به این صورت که با یک بار فشردن آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعلان ها (notifications) از طریق هدفون اعلام شود و با نگه داشتن آن بتوان دستورات صوتی را به دستیار ارسال کرد.

تصویر دیگری به نام «Bisto-logo» - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز امکانات مختلفی از جمله: دسترسی به پخش موسیقی، پیام ها، وضعیت آب و هوا و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمالاً پایش فعالیت های فیزیکی و ورزشی و از همه مهمتر دستیار گوگل را نشان می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به نظر می رسد باید به زودی منتظر ارائه هدفون های سری بیسترو از سوی گوگل یا سایر تولید کنندگان شخص ثالث باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone