تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30197.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ریزر لپ‌تاپ بلید را به کارت های گرافیکی سری RTX انویدیا مجهز می‌ کند

کارت‌های گرافیک سری RTX انویدیا پاییز سال گذشته معرفی شدند و از زمان معرفی رسمی تا کنون، رفته رفته راه خود را به سوی لپ‌تاپ‌ها نیز باز کرده‌اند. شرکت نام‌آشنای ریزر که در حوزه تولید ...

کارت‌های گرافیک سری RTX انویدیا پاییز سال گذشته معرفی شدند و از زمان معرفی رسمی تا کنون، رفته رفته راه خود را به سوی لپ‌تاپ‌ها نیز باز کرده‌اند. شرکت نام‌آشنای ریزر که در حوزه تولید محصولات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اختصاصی برای گیمینگ فعالیت دارد، اولین روز نمایشگاه CES را با خبر خوشحال‌کننده‌ای برای گیمرها آغاز کرد.

به گفته ریزر، از این پس لپ‌تاپ 15 اینچی گیمینگ Blade از کارت‌های گرافیکی RTX 2080 Max-Q، RTX 2070 Max-Q و RTX 2060 به عنوان کارت‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گرافیکی سفارشی و قابل انتخاب پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان

نسخه بازطراحی شده لپ‌تاپ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بلید موسوم به Blade 15 Advanced Edition، از نظر ظاهری تفاوتی با سری قبلی خود ندارد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باقی خصوصیات سخت‌افزاری نیز تقریبا دست نخورده باقی مانده‌اند. از جمله مهم‌ترین - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این خصوصیات می‌توان به پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل و نمایشگر 144 و 60 هرتزی با وضوح 4K اشاره کرد.

گفتنی است نسخه Mercury Edition این لپ‌تاپ فقط با کارت گرافیکی RTX 2070 - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قابل خریداری است، به این معنا که نسخه سیاه رنگ و اریجینال این لپ‌تاپ با پشتیبانی از کارت‌های 2070 و 2080 گزینه قدرتمند‌تری خواهد بود. به گفته ریزر، سه مدل مجهز به پردازنده‌های 2060، 2070 و 2080 به ترتیب 2.06، 2.10 و 2.14 کیلوگرم وزن خواهند داشت.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان

همچنین نسخه‌های پیشرفته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این لپ‌تاپ نیز تا سقف 64 گیگابایت رم و پروفایل‌های XMP برای تسهیل اورکلاک کردن حافظه را پشتیبانی خواهند کرد. اما در خصوص قیمت و تاریخ عرضه خوشبختانه ریزر جزئیات کاملی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در اختیار شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES قرار داده است.

قیمت پایه نسخه جدید لپ‌تاپ بلید از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 2299 دلار آغاز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌شود که با پرداخت این هزینه، می‌توانید از لپ‌تاپی مجهز به پردازنده RTX 2060، شانزده گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 144 هرتزی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با وضوح 1080p بهره‌مند شوید. همین سخت‌افزار همراه با کارت RTX 2080 نیز برایتان 2999 دلار هزینه در پی خواهد داشت.

کلیه مدل‌های نسخه جدید لپ‌تاپ بلید از تاریخ 29 ژانویه در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کشورهای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آمریکا، کانادا، انگلستان، چین، فرانسه و آلمان آماده فروش خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آمتیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوبید؟ سایت ***** یخچال سیلور ZOMOROD 342 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone