🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41920.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تاریخ انتشار رسمی watchOS 4 مشخص شد

اپل دقایقی پیش و در جریان مراسم رونمایی از آیفون های جدید اعلام کرد که نسخه چهارم سیستم عامل اپل واچ موسوم به watchOS، در تاریخ 19 سپتامبر (برابر با 28 شهریور ماه) منتشر می ...

اپل دقایقی پیش و در جریان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - مراسم رونمایی از آیفون های جدید اعلام کرد که نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - چهارم سیستم عامل اپل واچ موسوم به watchOS، در تاریخ 19 سپتامبر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - (برابر با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - 28 شهریور ماه) منتشر می شود. watchOS 4 همزمان با عرضه نسل سوم اپل واچ (که حالا به ارتباط LTE مجهز شده) به دست علاقه مندان به ساعت های هوشمند اپل می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسد.

watchOS 4 نخستین بار در ماه ژوئن و در جریان رویداد WWDC اپل معرفی شد، اما جزئیات زیادی از قابلیت های جدیدش در اختیار شرکت کنندگان در مراسم قرار نگرفت. با این وجود اپل امروز از ارائه قابلیت هایی جدید برای پایش ضربان قلب، واچ فیس های تازه و همچنین قابلیت هایی تازه برای سیری و ارتقای امکانات ردیابی سلامتی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - در این نسخه از سیستم عامل خبر داد.

به گفته جف ویلیامز، مدیر عملیاتی ارشد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - اپل، اپل واچ در حال حاضر محبوب ترین ابزار پایش ضربان قلب در دنیاست و حالا در آخرین نسخه watchOS می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - ضربان قلبتان را روی واچ فیس ها به طور زنده نشان بدهد.

وقتی که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - اپلیکیشن پایش ضربان قلب را باز می کنید، اپل واچ می تواند ضربان قلب عادی و ضربان شما هنگام بازگشت از فعالیت به حالت استراحت را به نمایش بگذارد؛ دو شاخص که می توانند نمایانگر وضعیت سلامتی تان باشند. همچنین اپل واچ حالا می تواند زمانی که به میزان کافی ورزش کردید، یا اگر در صورت فعالیت شدید ضربان قلبتان به بیشتر از حد نرمال رسید، این موضوع را با ارسال نوتیفیکیشن به اطلاع تان برساند.

آقای ویلیامز همچنین در ادامه صحبت هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - از راه اندازی مرکزی جدید به نام Apple Heart Study خبر داد که قرار است برنامه های آینده اپل در خصوص ارائه محصولات سلامتی را دنبال کند. اپل می خواهد که با استفاده از داده های ضربان قلب کاربران، برای تشخیص فعالیت های غیر عادی قلب به کمک پزشکان و محققان بیاید.

بد نیست بدانید که اپل واچ می تواند ضربان قلب کاربرانش را با دقت 97 درصد پایش کند، هر چند که هنوز رسما برای تشخیص بیماری های قلبی استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بندر انزلی استان گیلان - نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone