🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41921.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کد کامپیوتری ساده ای که توسعه دهنده خود را صاحب 86 میلیون دلار کرد

زمانی که پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا با گزارش 160 هزار سرقت اتومبیل (به ارزش 170 میلیون دلار) در سال گذشته، به دنبال راه حلی مناسب و بهینه برای تشخیص خودروهای مسروقه می گشت، یک توسعه ...

زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - که پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا با گزارش 160 هزار سرقت اتومبیل (به ارزش 170 میلیون دلار) در سال گذشته، به دنبال راه حلی مناسب و بهینه برای تشخیص خودروهای مسروقه می گشت، یک توسعه دهنده جوان به نام «تِیت براون» توانست با نوشتن یک کد 57 خطی مشکل را حل کند.

البته پلیس ویکتوریا از نرم افزارهای قدرتمند شبکه ای و ابزارهایی مانند دوربین های ثابت، برای خوانش پلاک ها و تطبیق موارد با پایگاه داده استفاده می کرد اما مجموع اقدامات صورت گرفته کافی نبوده، و همچنان بخش قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - توجهی از اتومبیل ها شناسایی نشده بودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران

اما براون موفق شد با استفاده از امکانات موجود و برنامه های متن باز، تصاویر ثبت شده از پلاک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - ها را با داده های موجود در مرکز پلیس تطبیق داده و مواردی مانند مدل، رنگ و حتی اعلام سرقت توسط مالک خودرو را با دقت بالا گزارش کند.

داده ها در روش جدید به صورت محلی پردازش می‌شوند

روش مورد بحث از سرعت بالایی برخوردار بوده و داده ها را به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - صورت محلی پردازش می کند، همچنین نتایج نیز مستقیماً قابل نمایش بوده و در ابزارهای نیروی پلیس قابل مشاهده هستند. البته باید در نظر داشت که سیستم جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - در بعضی موارد (مانند تشخیص H از M) به مشکل برخورده که در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - صورت تغییر زاویه، اشتباه خود را اصلاح می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندرانتعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران

گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - است توسعه روش جدید که به ادعای براون با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - توجه به استفاده از امکانات موجود واقعاً کار ساده ای بوده، پروژه ای 86 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سوادکوه استان مازندران - میلیون دلاری را نصیب توسعه دهنده خود کرده که می تواند عامل انگیزاننده قدرتمندی برای سایر توسعه دهندگان در سطح دنیا باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone