🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41867.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین آیفون 8 با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر پرتره بهتری ثبت می کند

دوربین های موجود در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از شباهت های بسیاری با نسل قبلی خود برخوردارند اما در این میان قابلیت های جدیدی نیز ارائه می کنند که یکی از آنها «Portrait ...

دوربین های موجود در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از شباهت های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - بسیاری با نسل قبلی خود برخوردارند اما در این میان قابلیت های جدیدی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارائه می کنند که یکی از آنها «Portrait Lighting» است.

ویژگی مذکور با استفاده قابلیت فوکوس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - چند نقطه ای دوربین، سوژه تصویر را از محیط اطراف جدا کرده نور بیشتری را روی آن اعمال می کند که در نتیجه، یک تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - خاص با تمرکز بر موضوع اصلی پدید خواهد آمد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان

فیل شیلر در این باره اظهار داشته که دوربین دستگاه و سنسور ISP با ترسیم و محاسبه عمق تصویر، کرانه های سوژه اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - را شناسایی کرده و نور عکس را بر اساس آن تنظیم می کنند. وی همچنین تأکید کرده که ویژگی جدید یک فیلتر نبوده و حاصل تجزیه و تحلیل آنی تصویر توسط آیفون است.

لازم به ذکر است که ارائه قابلیت Portrait Lighting با استفاده از توانایی های هوش مصنوعی محصولات جدید ممکن شده که پیش از این تصور می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - شد برای کاربرد در پلتفرم واقعیت افزوده «ARKit» توسعه یافته اند.

همچنین دوربین های موجود در نسل جدید آیفون های اپل به لطف حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - پردازنده تصویری تازه در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - چیپست «A11 Bionic»، از سرعت عمل بالاتری برخوردار بوده و با امکان حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - نویز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر صومعه سرا استان گیلان - به صورت سخت افزاری، عکس های شفاف تر و واضح تری را ثبت می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone