🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41859.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 رکورد پیش فروش سری نوت را شکست

علیرغم مشکلات نسل قبلی سری نوت، به نظر می رسد خریداران، حساب پرچمدار جدید سامسونگ را از نسل قبلی از آن جدا کرده اند چرا که کمپانی سامسونگ اعلام کرد گلکسی نوت ‌‌8 موفق شده در ...

علیرغم مشکلات نسل قبلی سری نوت، به نظر می رسد خریداران، حساب پرچمدار جدید سامسونگ را از نسل قبلی از آن جدا کرده اند چرا که کمپانی سامسونگ اعلام کرد گلکسی نوت ‌‌8 موفق شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در مدتی که از آغاز پیش فروش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن می گذرد بیشتر از هر گلکسی نوت دیگری فروش داشته باشد.

این در حالی است که موبایل مورد بحث با برچسب ۹۳۰ دلاری خود گران ترین گلکسی نوتی است که سامسونگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا به امروز عرضه کرده. البته کسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که در آمریکا پیش از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اقدام به پیش خرید یک دستگاه نوت 8 نمایند، علاوه بر این موبایل هوشمند می توانند به انتخاب خود یک دستگاه دوربین Gear 360 یا یک شارژر بی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیم را نیز هدیه بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی

شرکت کره ای هنوز آمار مشخصی از تعداد موبایل های پیش فروش شده تا به امروز را اعلام نکرده، اما با توجه به استقبال عالی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از نوت 7 در سال قبل و این ادعا که فبلت پرچمدار جدید رکوردهای قبلی را جا به جا کرده، می توان چنین برداشت کرد که استقبال کاربران از این موبایل تازه معرفی شده لبخند رضایت را بر لبان مدیران سامسونگ نشانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone