🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41862.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسنشال فون آنقدر مقاوم نیست که از کاور بی نیاز باشد [تماشا کنید]

یکی از مواردی که «اندی رابین» هنگام معرفی موبایل «اسنشال فون» مورد تأکید قرار داد، بدنه بسیار مقاوم تلفن مورد بحث بود که از تیتانیوم، سرامیک و شیشه (گوریلا گلس 5) ساخته شده است. جالب ...

یکی از مواردی که «اندی رابین» هنگام معرفی موبایل «اسنشال فون» مورد تأکید قرار داد، بدنه بسیار مقاوم تلفن مورد بحث بود که از تیتانیوم، سرامیک و شیشه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - (گوریلا گلس 5) ساخته شده است.

جالب اینجاست که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی سازنده ادعا کرده شاسی تیتانیومی اسنشال فون در کاربری روزمره به هیچ عنوان دچار خم شدگی، فرورفتگی یا خش افتادگی نشده و در مقابل افتادن روی سطوحی مانند بتن کاملاً مقاوم خواهد بود؛ به همین دلیل هم در وبسایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شرکت، خبری از فروش کاور برای تلفن مورد بحث نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
شاسی تیتانیومی اسنشال فون

حال وبسایت «Cnet» ادعای کمپانی اسنشال را مورد آزمایش قرار داده و با انجام چند تست از جمله انداختن تلفن روی زمین، مقاومت بدنه اسنشال فون را مورد بررسی قرار داده است.

پنل سرامیکی و شیشه نمایشگر اسنشال فون از مقاومت بالایی برخورداند

نتیجه تست ها نشان داد که پنل پشتی سرامیکی و شیشه نمایشگر تلفن مورد بحث در مقابل برخورد با زمین از ارتفاع های 1 و 1.8 متری کاملاً مقاوم بوده اما بر خلاف ادعای کمپانی، شاسی فلزی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دستگاه دچار خراشیدگی شده و علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بر آن، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حاشیه باریک و پلاستیکی نمایشگر نیز آسیب دیده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

وبسایت مورد اشاره در ادامه برای آزمایش مقاومت اسنشال فون در مقابل ضربات پیاپی، این تلفن را از پله به پایین انداخته که موجب شکسته شدن شیشه و LCD و همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افزایش ضربات وارده به شاسی تیتانیومی شده، اما پنل سرامیکی همچنان در مقابل ضربات مقاومت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مجموع تست های Cnet (که شامل استفاده از اسنشال فون به عنوان چکش نیز می شود) نشان داد که در حالت عادی، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شیشه و سرامیک به کار رفته در موبایل مورد بحث مقاومت بسیار خوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دارند اما برای جلوگیری از آسیب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیدگی نوار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پلاستیکی و شاسی تیتانیومی، کمپانی اسنشال بهتر است به فکر کاورهای محافظ متنوعی برای محصول خود باشد. در ادامه ویدیوی مربوطه را مشاهده می فرمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone