🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41868.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل: A11 Bionic در آیفون ۸ قوی ترین چیپست دنیای موبایل است

دقایقی پیش با دو تلفن هوشمند جدید اپل آشنا شدیم، آیفون ۸ و ۸ پلاس که به چیپست جدید و ۶ هسته ای A11 Bionic مجهز هستند و پردازشگر گرافیکی آنها هم به دست اپل طراحی ...

دقایقی پیش با دو تلفن هوشمند جدید اپل آشنا شدیم، آیفون ۸ و ۸ پلاس که به چیپست جدید و ۶ هسته ای A11 Bionic مجهز هستند و پردازشگر گرافیکی آنها هم به دست اپل طراحی شده و ۳۰ درصد سریع تر از قبل عمل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می کند.

اپل می گوید ۲ هسته چیپست جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از مدل A10 تا ۲۵ درصد سریع تر هستند و ۴ هسته نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ۷۰ درصد قدرت بیشتری دارند. بر همین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اساس می توان گفت این قوی ترین چیپستی به شمار می رود که تاکنون در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دنیای تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.

قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K و پشتیبانی از قناوری واقعیت مجازی دو ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - جدیدی هستند که در آیفون های جدید برای فعالیت خود به توان پردازش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بالایی نیاز دارند و به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رسد محصول تازه به لطف سخت افزار قدرتمند خود کمبودی در این زمینه داشته باشد.

برای آشنایی با دیگر قابلیت های آیفون ۸ و ۸ پلاس پیشنهاد می کنیم مطلب مربوط به معرفی این دو تلفن هوشمند را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone