🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37569.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل مشغول توسعه یک آیفون تاشو برای عرضه در سال 2020 است

بنابر گزارشی تازه از سوی تحلیلگر Bank of America، مریل لینچ، بزرگ ترین تغییری که آیفون های چند سال آتی از نظر طراحی به خود خواهند دید، امکان تا شدن آنها است. طی سال گذشته ...

بنابر گزارشی تازه از سوی تحلیلگر Bank of America، مریل لینچ، بزرگ ترین تغییری که آیفون های چند سال آتی از نظر طراحی به خود خواهند دید، امکان تا شدن آنها است. طی سال گذشته میلادی در شایعات شنیدیم که اپل در همکاری با ال جی روی تکنولوژی نمایشگرهای تاشو کار می کند اما به گفته لینچ، اپل حالا برای طراحی سایر قطعات اسمارت فون تاشو خود، با تامین کنندگان دیگر نیز وارد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - همکاری شده است.

برای مدت های طولانی به نظر رسیده که موبایل های تاشو، گام بزرگ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بعدی در حوزه دیوایس های هوشمند خواهند بود اما تا به اینجای کار، کمپانی هایی مانند سامسونگ و لنوو تنها قادر به ساخت دیوایس های پروتوتایپ بوده اند.

گفته می شود که سامسونگ از سال 2011 هم مشغول توسعه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پنل های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - تاشو AMOLED بوده است. اما چالش اصلی در ساخت این دیوایس ها صرفاً به نمایشگر تاشو باز نمی گردد و در واقع تمام قطعات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - داخلی دستگاه هم باید انعطاف پذیر باشند.

بنابراین بر هیچکس پوشیده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیست که بزرگ ترین بازیگران حوزه اسمارت فون، در حال حرکت به این سمت هستند؛ اما چه زمانی شاهد تولید انبوه موبایل های تاشو خواهیم بود؟ از مدت ها پیش در شایعات آمده که سال 2018، سالی است که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بالاخره این موبایل ها روانه بازار می شوند؛ اما احتمال عرضه چنین دستگاهی طی 9 ماه آتی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بسیار کم به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و Bank of America هم می گوید طرح - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - آیفون تاشو، برای تولید انبوه در سال 2020 آماده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone