🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26738.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هزینه ساخت هر اپیزود سریال جدید اپل 15 میلیون دلار خواهد بود

در بازار رو به رشد و پر از رقیب شبکه‌های استریم ویدیو، به نظر می‌رسد حالا اپل هم تمام توان خود را به کار گرفته تا از رقبا عقب نماند. در این راستا برآورد شده ...

در بازار رو به رشد و پر از رقیب شبکه‌های استریم ویدیو، به نظر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - می‌رسد حالا اپل هم تمام توان خود را به کار گرفته تا از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - رقبا عقب نماند. در این راستا برآورد شده که قرار است اپل برای هر اپیزود سریال جدیدش به نام See حدود 15 میلیون دلار هزینه کند. این سریال در یک آینده پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد و اپل آن را به همراه اپل تی‌وی پلاس معرفی کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - بود.

شبکه‌های جدیدی که در این بازار وارد رقابت با غول‌هایی همچون نتفلیکس و هولو می‌شوند برای اینکه در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - رقابت حرفی برای گرفتن داشته باشند مایل هستند تا جایی که ممکن است در این حوزه خرج کنند. مثلا شبکه‌هایی مثل اپل تی‌وی پلاس، دیزنی پلاس و اچ‌بی‌او مکس از این دسته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - هستند و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - بر اساس گزارش وال استریت ژورنال سریال See اپل تی‌وی پلاس می‌تواند رکوردی جدید در سریال‌های تلویزیونی به جای بگذارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان

برای مقایسه می‌توان به پر خرج‌ترین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - سریال حال حاضر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - تلویزیون یعنی بازی تاج و تخت اشاره کرد. این سریال عظیم بعد از 8 فصل به رکورد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - 15 میلیون دلار به ازای هر اپیزود رسید و اپل می‌خواهد سریال See را با همین بودجه به روی آنتن بفرستد. البته اختصاص چنین هزینه برای یک سریال جدید سای‌فای که هنوز مخاطب خود را پیدا نکرده ریسک بزرگی به نظر می‌رسد، حتی اگر بازیگرانی مثل «جیسون موموا» و «آلفری وودارد» در آن به ایفای نقش پرداخته باشند.

این در حالی است که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - قبلا اعلام شده سریال جدید دیزنی به نام The Mandalorian هزینه‌ای در حدود 10 میلیون دلار به ازای هر اپیزود خواهد داشت، اما وال استریت ژورنال گزارش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - داده که ممکن است هزینه برخی از اپیزودهای آن از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - این مقدار هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - فراتر رفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - و به حدود 15 میلیون دلار برسد. چنین اعدادی نشان دهنده این است که شرکت‌هایی مثل دیزنی و اپل نقش شبکه‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - استریم را در تجارت خود بسیار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - مهم می‌دانند.

حالا باید دید آیا با چنین هزینه‌هایی، سریال‌های جدید این شبکه‌ها می‌توانند استقبال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - مخاطبان را به سمت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - خود جلب کرده و به موفقیت مد نظر شرکت‌های سازنده دست پیدا کنند و برای جذب مخاطب به سمت این شبکه‌های استریم ویدیوی نوپا کافی هستند یا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اسدآباد استان همدان - خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone