🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39080.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی برادر دوقلوی گوگل گلس در CES 2018؛ با عینک‌ هوشمند Vuzix Blade آشنا شوید

شرکت Vuzix از عینک‌های واقعیت افزوده خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد نمود. این شرکت به بازار و تکنولوژی ساخت عینک‌های واقعیت افزوده آشنا است اما محصول جدید این کمپانی با نام عینک‌ هوشمند Vuzix ...

شرکت Vuzix از عینک‌های واقعیت افزوده خود در نمایشگاه CES 2018 - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رونمایی خواهد نمود. این شرکت به بازار و تکنولوژی ساخت عینک‌های واقعیت افزوده آشنا است اما محصول جدید این کمپانی با نام عینک‌ هوشمند Vuzix Blade احتمالا سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد چرا که ممکن است ذهن مخاطبین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را به یاد پروژه‌ی جنجالی گوگل گلس بیاندازد.

درنگاه اول، عینک‌ هوشمند Vuzix Blade شاید به یک عینک آفتابی معمولی شباهت داشته باشد اما زیر ظاهر زیبا و جذاب آن، تکنولوژی شبیه به گوگل گلس به کار رفته است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

توانایی نمایش اطلاعات در میدان دید، اتصال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به اینترنت و دوربینی برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو، از جمله امکانات این گجت هوشمند به شمار می‌روند.

این محصول به تمامی امکانات تلفن‌های هوشمند مجهز است، از این رو در واقع موبایلی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است که می‌توان بدون دست از - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن‌ استفاده نمود.

عینک‌ هوشمند Vuzix Blade در حقیقت به عنوان جایگزینی اقتصادی برای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدل‌های گرانتر M100 و M300 این شرکت طراحی شده است

محصول یاد شده می‌تواند بهترین همراه برای موبایل‌های تحت اندروید و iOS  باشد چرا که به کاربران اجازه داده با ارتباط همیشگی به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اینترنت، لحظه‌ای را از دست ندهند. یک اپلیکشین - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به خصوص وظیفه ارتباط مستقیم میان تلفن همراه و عینک را بر عهده داشته که با هردو سیستم‌عامل مذکور هماهنگ است.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پشتیبانی دستگاه یاد شده از اندروید توسط این محصول بدین معنی خواهد بود که بسیاری از تولید کنندگان قابلیت توسعه‌ی نرم‌افزار‌هایی بر اساس ویژگی‌های به خصوص این عینک را دارند. اگرچه شرکت Vuxiz هنوز نگفته محصولش توانایی پشتیبانی از اپ‌های موجود در گوگل پلی را دارد یا خیر اما مسلماً کاربران ‌می‌توانند اپلیکشین‌هایی را به طور مستقیم در این گجت نصب نمایند.

پک مخصوص توسعه‌دهندگان عینک‌ هوشمند Vuzix Blade با قیمت ۴۹۵ دلار عرضه خواهد شد که شامل نرم افزار مخصوص، یک یونیت تست تایید طراحی پیش تولید می‌شود. لازم به ذکر است که تاریخ عرضه و قیمت خرده فروشی این محصول هنوز مشخص نیست.

معرفی اپ AR Signal Master؛ یافتن قوی ترین سیگنال های وای فای با واقعیت افزوده - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تیارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من یک مشکل با مایکروفر هیتاچی MRO-AV200E داشتم. هر بار که می‌خواستم غذا رو با اون گرم کنم، برق از دستگاه خارج شد و مایکروفر خاموش می‌شد. می‌تونید بگید کجا می‌تونم این مشکل رو حل کنم؟

با توجه به اینکه شما در منطقه نیاوران تبریز هستید، می‌تونم بهتون پیشنهاد بدم که با مرکز خدمات مایکروفر هیتاچی در تبریز تماس بگیرید. آدرسشون خیابان نیاوران، پلاک ۱۲۵ است. می‌تونید با شماره تلفن ۴۴۲۴۹۲۶۷ تماس بگیرید و مشکلتون رو باهاشون مطرح کنید. امیدوارم که مشکل شما رو نیز به خوبی حل کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone