🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39119.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فاصله بین معرفی و عرضه محصولات اپل در دوران تیم کوک دو برابر شده است

بر اساس گزارشی از نشریه «وال استریت ژورنال»  طی شش سال گذشته بازه زمانی بین معرفی محصولات اپل و عرضه آن به صورت میانگین به 23 روز افزایش یافته است و این در حالی است ...

بر اساس گزارشی از نشریه «وال استریت ژورنال»  طی شش سال گذشته بازه زمانی بین معرفی محصولات اپل و عرضه آن به صورت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میانگین به 23 روز افزایش یافته است و این در حالی است که در بازه زمانی شش ساله پیش از آن این زمان تنها 11 روز بوده است.

افزایش فاصله - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بین معرفی و عرضه یک محصول نکته ای منفی به شمار می آید چرا که کمپانی کوپرتینویی معمولا فناوری های جدیدی را به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بازار تکنولوژی معرفی می کند و هرچه این بازه کوتاه تر باشد رقبا از فرصت کمتری برای عرضه فناوری های مشابه برخوردار خواهند بود و از طرف دیگر افزایش این فاصله به دلسردی مشتریان منجر شده و کمپانی را متضرر می کند.

یکی از دلایل این تاخیر به تفاوت روش های مدیریت استیو جابز و تیم کوک برمی گردد

برای مثال  تاخیر مداوم در عرضه اسپیکر هوشمند هوم پاد سود بسیاری را از دست اپل خارج کرده در حالی که کمپانی های رقیب از قبیل آمازون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و گوگل مدت هاست محصولات مشابه خود را به بازار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عرضه کرده اند.تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستاناین اسپیکر که از چند سال قبل در دست توسعه قرار داد قرار بود ماه گذشته با قیمت 349 دلار - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به بازار راه پیدا کند در حالی که عرضه آن تا «اوایل سال 2018» به تعویق افتاد و همین مساله باعث شد این کمپانی بازار پر رونق کریسمس از دست بدهد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
افزایش تنوع محصولات اپل و تاخیر بیشتر در عرضه آنها در دوران مدیریت تیم کوک

از دیگر محصولات  اپل که عرضه آنها با تاخیر مواجه شد می توان به ایرپادهای بی سیم، اپل واچ، و لوازم جانبی آیپد پرو از قبیل کیبورد هوشمند و قلم آن اشاره کرد.یکی از دلایل این تاخیر به تفاوت روش های مدیریت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - استیو جابز و تیم کوک برمی گردد؛ مدیر عامل جدید بر خلاف بنیانگذار این کمپانی به معرفی محصولات جدید در سریع ترین زمان ممکن علاقه دارد در حالی که جابز پس از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اطمینان از امکان عرضه محصول از آن رونمایی می کرد.

از طرف دیگر استیو جابز به معرفی محصولات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمتر در هر سال پایبند بود در حالی که تیم کوک در دوران مدیریت خود نزدیک به 70 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محصول را معرفی کرده است.تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستاندر این دوران عرضه 5 محصول سه ماه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یا بیشتر و عرضه 9 محصول بین یک تا سه ماه پس از معرفی صورت گرفته و این در حالی است که در دوران جابز یک محصول سه ماه و 7 محصول دیگر نیز بین یک تا سه ماه پس از معرفی به بازار عرضه شده اند.

برخی دیگر دلیل افزایش بازه بین معرفی محصولات اپل و عرضه آنها را این مساله می دانند که کمپانی آمریکایی به جای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تولید قطعات مختلف آنها را خریداری کرده و مونتاژ محصولات را نیز به کمپانی های دیگر  واگذار می کند.

اگرچه این سیاست به کاهش هزینه تولید منجر می شود اما عرضه به موقع محصول نیازمند هماهنگی کامل بین شرکت های مختلف است و کوچکترین مشکلی می تواند به تاخیر در عرضه محصولات منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone