🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34110.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تعرفه پهنای باند اینترنت با سرعت ۱۰۰ مگابیت تغییر کرد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود پیشنهاد سازمان رگولاتوری را درمورد اصلاح روش محاسبه تعرفه در‏باره حذف پیک‏های مصرف ناخواسته و بعضا غیرقابل کنترل ماهانه پهنای باند اینترنت بررسی کرد. در این جلسه  ...

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - جلسه خود پیشنهاد سازمان رگولاتوری را درمورد اصلاح روش محاسبه تعرفه در‏باره حذف پیک‏های مصرف ناخواسته و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - بعضا غیرقابل کنترل ماهانه پهنای باند اینترنت بررسی کرد. در این جلسه  همچنین به موضوع تشویق دارندگان پروانه شبکه به توزیع ‏شدگی شبکه در جهت پایداری هرچه بیشتر شبکه نیز پرداخته شد.

براین اساس این کمیسیون مصوبه شماره ۲۵۴ خود (مصوبه تعرفه‌های اینترنت)در ۱۷ اسفندماه را برای اینترنت باسرعت ۱۰۰ مگابیت و بالاتر از آن تغییر داد و آن را اصلاح کرد.

روابط عمومی این مجموعه متن زیر را در رسانه‌ها منتشر کرد و اعلام کرده که بند زیر جایگزین بند ۲ مصوبه شماره ۴ جلسه شماره ۲۵۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می‏ شود:

«تعرفه پهنای باند اینترنت بر‏اساس نمودار تجمیع شده مصرفی مشتری، در تمام نقاط حضور شرکت ارتباطات زیرساخت (پاپ) و مطابق روش صدور صورت‏حساب بر مبنای اندازه­ گیری مصرف بالاترین پیک ماهانه (Burstable Billing ) و نیز بر مبنای گزارش سوئیچ دسترسی زیرساخت با میانگین ۵ دقیقه­ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - ای و پس از حذف ۵ درصد نمونه­ هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - که دارای بیشترین مقدار در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - هستند (احتساب درصد نود و پنجم) محاسبه و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - به‏ صورت ماهانه دریافت می‏ شود.»

گفتینست در مصوبه قبلی تعرفه پهنای باند اینترنت بر اساس گراف تجمیع شده مصرفی مشتری در هرPoP و برمبنای گزارش سوئیچ دسترسی زیرساخت و با میانگین پنج دقیقه ­ای و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - بیشترین پیک ماهانه محاسبه و به صورت ماهانه دریافت شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت نیز موظف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - است گزارش­ پیک­های نامتعارف را بررسی و در صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان - لزوم از محاسبه خارج کند.

در همین حال بند زیر نیز، جایگزین بند ۴ مصوبه شماره ۴ جلسه شماره ۲۵۴ کمیسیون شده و تبصره ذیل آن حذف می‏ شود:

«ملاک تعیین سطح تعرفه، ظرفیت فروخته شده به صورت تجمیع ترافیک هر مشتری در تمام نقاط‌ حضور شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و محاسبات براساس ترافیک تجمیعی کشوری انجام خواهد شد.»

جدول تعرفه پهنای باند اینترنت برای سرعت ۱۰۰ مگابیت و بالاتر از آن به شرح زیر است:

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر تاکستان استان زنجان

رگولاتوری تاکید کرده که مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تاریخ اول شهریورماه سال ۹۷ لازم الاجرا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone