🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34096.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

حمله هکرهای ترک حامی اردوغان به خبرنگاران بین المللی

طبق اعلام یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری جمعی از هکرهای ترک حساب های کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه های اجتماعی را هدف قرار داده و با در دست گرفتن کنترل این حساب ها ...

طبق اعلام یک شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری جمعی از هکرهای ترک حساب های کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه های اجتماعی را هدف قرار داده و با در دست گرفتن کنترل این حساب ها اقدام به انتشار پست هایی در تمجید رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه کردند.

آدام میرز معاون واحد اطلاعات شرکت CrowdStrike (که عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - هایی از حساب های هک شده را منتشر کرده) در این رابطه اظهار نموده که هکرهای ترک حامی اردوغان اقدام به این کار کرده اند و شرکت متبوع وی نیز شرح فعالیت آنها را ثبت و ضبط کرده است. این حملات هکی علیه جمعی از خبرنگاران نشریات مطرحی نظیر بلومبرگ، نیویورک تایمز و فاکس نیوز انجام شده.

عبارت هکتیویست به فعالانی اطلاق می شود که با استفاده از تاکتیک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - های جرائم سایبری پیام های خود را به گوش مخاطبانشان می رسانند. این تاکتیک ها هم می توانند در برگیرنده تغییر محتوای سایت ها یا حملات توزیع یافته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - منع ارائه سرویس باشد که در آنها حجم بالای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - ترافیک به سمت وبسایت های هدف ارسال می شود تا دچار کرش شوند. این افراد می توانند با در دست گرفتن کنترل حساب های کاربری اهدافشان در شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - های اجتماعی از این پلتفرم ها برای ترویج موقت مواضع سیاسی شان استفاده نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران

این گروه که خود را Ayyildiz Tim نامیده بنابر اعلام CrowdStrike توسط نیروهای امنیتی اردوغان حمایت می شود. علاوه بر این آنطور که به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - می رسد فعالیت های این گروه هکرهای ترک از سال ۲۰۰۲ میلادی آغاز شده و از آن زمان حملات متعددی علیه برخی موجودیت های به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - متخاصم صورت داده است.

اما در مورد حمله اخیر ظاهرا خبرنگاران - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - هدف، در مقالاتی به نقد و بررسی شرایط اقتصادی ترکیه در هفته های گذشته پرداخته بودند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - با بالا گرفتن تنش میان ترکیه و ایالات متحده آمریکا ارزش لیر به پایین ترین میزان خود در یکسال گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - رسیده و ترکیه را به انجام اقدام تلافی جویانه از جمله ممنوعیت واردات آیفون واداشته است.

این گروه هکتیویست های ترک همچنین از اکانت های اجتماعی هک شده برای انجام حملات فیشینگ علیه افرادی استفاده کرده اند که با این خبرنگاران در ارتباط بوده اند. و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر قائمشهر استان مازندران - در برهه ای حتی اقدام به راه اندازی حساب های کاربری جعلی برای روزنامه نگاران و خبرنگاران نشریات دیگر کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone