🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34093.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وقتی مرگ خسته کننده می‌شود: معرفی ۱۰ بازی سخت برای تلفن‌های هوشمند

از هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی سخت دارک سولز، پرسیدند آیا با وجود سختی زیاد عنوانت بازیکن‌ها حاضرند آن را تجربه کنند که او در جواب از یک تشبیه جالب استفاده کرد: غذای پر ادویه. در ...

از هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی سخت دارک سولز، پرسیدند آیا با وجود سختی زیاد عنوانت بازیکن‌ها حاضرند آن را تجربه کنند که او در جواب از یک تشبیه جالب استفاده کرد: غذای پر ادویه. در واقع دارک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - سولز حکم غذای پرادویه‌ای را دارد که شاید همه لذت نبرند ولی وقتی برای اولین بار طعمش را می‌چشید و لذت می‌برید با خودتان می‌گویید: «پسر، عجب چیزی بود. چرا تا حالا امتحانش نکرده بودم؟»

این روزها بازی‌های ساده بخش زیادی از صنعت گیم را تشکیل داده‌اند و به همین خاطر تجربه‌هایی از جنس دارک سولز، بلادبورن یا کاپ‌هد که سعی دارند با چالش‌های خود مخاطب را بیشتر از همیشه نسبت به اشتباهاتش آگاه کنند، کمیاب‌تر شده‌اند. به خصوص روی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی که درصد زیادی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - از جامعه آن را گیمرهای کژوال و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - کم تجربه‌تر تشکیل می‌دهد.

برای مطلب پیش‌رو به سراغ همین بازی‌های کمیاب در پلتفرم تلفن‌های هوشمند رفته‌ایم. عناوینی که خیلی راحت می‌توانند اعصاب هر کسی را به‌هم بریزند ولی از آن طرف، طعم پیروزی در آن‌ها یکی از دلنشین‌ترین چیزهایی است که می‌توان تجربه کرد. بنابراین اگر از عناوین ساده خسته‌ شده‌اید و به دنبال یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - بازی سخت هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

Animus

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

مقدمه را با دارک سولز شروع کردیم و برای معرفی بازی‌ها هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - بیایید ابتدا به سراغ کلون این بازی برویم؛ انیموس (Animus) هر چند در ارائه بهترین تجربه ممکن از دارک سولز کاملا موفق عمل نکرده ولی همچنان نزدیک‌ترین عنوان موبایل به این بازی سخت به حساب می‌آید. در هر مرحله - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - از انیموس با دشمنان مختلفی مبارزه کرده و در نهایت به یک باس می‌رسید. اگر او را شکست دادید به مرحله بعد می‌روید و این روند نیز تا پایان ادامه دارد.  البته در این بین می‌توانید شخصیت اصلی را ارتقا داده و تجهیزات جدیدی بگیرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

Animus - Stand Alone

سازنده: 10Birds قیمت: 7.99 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 / 1000 مگابایت زبان:

Machinarium

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

ماشیناریوم (Machinarium) در عین اینکه یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های معمایی است، همزمان می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - با معماهای سخت خودش به یکی از اعصاب‌ خورد کن‌ترین عناوین گوشی هم تبدیل شود. این عنوان اشاره و کلیک داستانی آخرالزمانی را روایت می‌کند که در آن زمین بدون سکنه شده، ربات ها ساکنین سیاره هستند و حالا در نقش یک ربات زنگ زده باید به نجات دوست خود بروید؛ داستانی بسیار ساده که بدون وجود حتی یک خط دیالوگ، با روابط احساسی و فراموش نشدنی‌اش یک تجربه متفاوت را رقم می‌زند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

Machinarium

سازنده: Amanita Design قیمت: 4.99 دلار / 9 هزار تومن دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - و اندروید حجم: 258.7 / 236 مگابایت زبان:

Doodle Cube

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

اگرچه رایان کولتا (Ryan - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - Coletta) تمام تلاشش را کرده تا با برداشتن محدودیت‌های دست‌وپا گیر عناوین مشابه، دودل‌ کیوب (DoodleCube) را ساده‌تر کند اما این ایده‌ها هم به اندازه‌ای نبودند که باعث شوند بازی بین بازی های سخت اندروید و iOS قرار نگیرد. در دودل‌ کیوب کنترل یک معکب را دارید و باید مربع‌های سفید خانه‌ها را به کمک او - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - کنید. بخش سخت ماجرا اینجاست که اگر با وجه رنگی مکعب روی خانه‌هایی با پس‌زمینه متفاوت فرود بیایید، خواهید باخت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

DoodleCube

سازنده: Ryan Coletta قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 184.7 / 44.65 مگابایت زبان:

Geomatry Dash

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

موسیقی هر چند در بعضی بازی‌ها نقش مهمی روی آرامش و افزایش تمرکز بازیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - ایفا ولی Geomatry Dash استفاده کاملا متفاوتی از این عنصر کرده است. در این بازی سخت رانر شخصیت اصلی هر مرحله مسیری مستقیم را طی می‌کند و بنابراین هنگام رسیدن به موانع کافیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - روی صفحه کلیک کنید تا او بپرد. نکته اینجاست موسیقی و به همراه آن افکت‌های گرافیکی با وجود زیبایی‌شان به گونه‌ای در Geomatry Dash پیاده‌سازی شده‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - که تمرکزتان را بعضی وقت‌ها به هم میریزند؛ یک ایده متفاوت، سخت و همچنان سرگرم‌کننده.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

Geometry Dash SubZero

سازنده: RobTop Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 63 / 49 مگابایت زبان:

MadBall

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

بزرگترین برگ برنده «توپ دیوانه» (MadBall) طراحی خیلی خوب مرحله‌هایش است. بازی با وجود ایده تکراری‌اش و شباهت‌هایی که با معروف‌ترین‌های گوشی دارد اما به‌قدری خوب این ایده‌های کلیشه‌ای را بسط داده که از همین الان می‌توانیم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - آن را به عنوان یکی از نامزدهای «بهترین بازی موبایل ۹۷» به حساب بیاوریم. در این عنوان رانر باید مراقب باشید تا توپ به موانع برخورد نکند. تنها هم باید یک کار انجام می‌دهید؛ بپرید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

توپ دیوانه

سازنده: رد کپ گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 49.6 مگابایت زبان:

No Humanity

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

بخش زیادی از سختی «بدون بشریت» (No Humanity) به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - چالش های پویایش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - برمی‌گردد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - در این عنوان تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - باید انگشت‌تان را روی صفحه لمسی ‌بکشید تا شخصیت اصلی حرکت کرده و به خطوط سیاه و وسیله هایی که به سمتش می‌آیند، برخورد نکند. نکته اینجاست بازی هیچوقت از تکاپو نیافتاده و هر لحظه باید انتظار یک غافل‌گیری داشته باشید. همین سختی زیاد هم باعث شده تا استودیوی سازنده برای بازی از یک شعار تبلیغاتی جالب استفاده کند: آیا هنگام تجربه No Humanity می‌توانید ۲۵ ثانیه دوام آورده و نبازید؟

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

No Humanity - The Hardest Game

سازنده: SweatyChair قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137.7 / 26.67 مگابایت زبان:

Psebay

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

Psebay تعریف جالبی از پارادوکس ارائه می‌دهد. شاید در نگاه اول محیط‌های بازی چشم‌ها را ارضا کنند و انسان را به آرامش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - برسانند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - اما چند ثانیه پس از شروع بازی ناگهان سختی آن ذهن را مخدوش کرده و تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - می‌فهمید پشت این زیبایی‌ها چه اتمسفر مرده‌ای پنهان شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - در بازی نقش موتوری سواری را دارید و برای کنترل آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - چهار دکمه در اختیار خواهید داشت؛ سرعت، ترمز، جهت سمت چپ و جهت سمت راست.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان

Psebay

سازنده: Eugeny Butakov قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.7 / 32.1 مگابایت زبان:

Ghosts'n Goblins

در لیست‌هایی که سایت‌ها برای سخت‌ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - عناوین تاریخ منتشر می‌کنند، «روح‌ها و گابلین‌ها» (Ghosts'n Goblins) یکی از پایه‌ ثابت‌‌ها است. عنوانی پلتفرمر که در سال 1985 برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد و بعد از موفقیت‌هایی که به دست آورد پایش را به بقیه کنسول‌ها هم باز کرد. در آخرین پورت نیز شاهد انتشار این بازی سخت روی تلفن‌های هوشمند بودیم. در Ghosts'n Goblins نقش یک شوالیه را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - داشته و برای نجات پرنسس باید به جنگ هر چیزی که می‌بینید بروید.

Ghosts'n Goblins MOBILE

Ghosts'n Goblins MOBILE

سازنده: Capcom قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.5 / 28 مگابایت زبان:

BMY

بازی سخت ایرانی

قرار بود پارادوکس (The Paradox) هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - لیست باشد اما با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته و به بهانه‌های مختلف به بازی پرداخته‌ بودیم، این بار تصمیم گرفتیم تا به سراغ یک بازی ایرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - دیگر برویم؛ BMY که با سیستم کنترل متفاوتش می‌تواند تجربه‌ای جدید را به وجود بیاورد. این بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - سخت نقش دایره‌ای را به بازیکن می‌دهد که هر مرحله باید در زمانی مشخص باید از اره‌ای فرار کند. برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - کار هم باید تلفن همراه را تکان دهید تا جسم جهت حرکتش را تغییر داده و طعمه تله های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - خونین نشود.

BMY

BMY

سازنده: Blazing Fall Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - عامل: اندروید حجم: 25.1 مگابایت زبان:

Fortnite

فورتنایت موبایل

شاید از وجود فورتنایت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - در لیست - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - تعجب کرده‌ باشید ولی ساخته معروف - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - اپیک گیمز یکی از سخت‌ترین بازی‌های آنلاینی است - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - که تاکنون تلفن‌های هوشمند به چشم دیده‌اند. آن هم به یک دلیل: کنترل نامناسب. فورتنایت موبایل خوب با صفحات لمسی بهینه نشده و این مسئله را وقتی که می‌خواهید از سیستم ساخت و ساز بازی استفاده کنید، به خوبی و خودش را نشان می‌دهد. البته اپیک گیمز در آپدیت‌های مختلفی سعی کرده مشکلات کنترل عنوانش را برطرف کند ولی بازی هنوز با آن چیزی که انتظار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - داریم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - فاصله دارد.

فورتنایت

فورتنایت

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سبزوار استان خراسان - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2000 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone