🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34097.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قاب منتسب به آیپد پرو بعدی خبر از حفره ای مرموز می دهد

بر اساس گمانه زنی ها انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید اپل باشیم. بر اساس گزارش ها احتمالاً این تبلت از طرحی مشابه با آیفون 10 بهره خواهد ...

بر اساس گمانه زنی ها انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از آیپد پرو جدید اپل باشیم. بر اساس گزارش ها احتمالاً این تبلت از طرحی مشابه با آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - 10 بهره خواهد برد. تصویری که از قابی منتسب به این محصول منتشر شده خبر از برخی مشخصات احتمالی آن می دهد.

در میانه سمت راست تصویر یک حفره کپسول شکل (در کنار بریدگیِ احتمالاً مرتبط با درگاه لایتنینگ) به چشم می خورد که سوالات زیادی را با خود به همراه دارد. البته این اولین باری نیست که چنین بخشی را شاهد هستیم. در تصویری از طرح سه بعدی منتسب به آیپد پرو که پیش از این منتشر شده بود نیز چنین بخشی به چشم می خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران

بر اساس برخی گمانه زنی های پیشین این بخش به اسمارت کانکتور (درگاهی برای اتصال تجهیزاتی از جمله اسمارت کیبورد اپل به آیپد) اختصاص داشت. در این صورت استفاده از دستگاه در حالت عمودی راحت خواهد بود اما تناقضی هم وجود دارد.

انتقال اسمارت کانکتور به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - این بخش استفاده از دستگاه در حالت افقی را سخت تر می کند؛ خصوصاً اینکه اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - قابلیت های چند وظیفه ای ویژه ای را برای آیپد در نظر گرفته که در حالت افقی نگه داشتن تبلت بهتر کار می کنند. به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - تصمیم احتمالی اپل برای تغییر جای این درگاه عجیب به نظر می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران
طرحی سه بعدی از آیپد پرو که اشاره به بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - کپسولی شکل در تبلت اپل داشت.

شاید در نهایت کوپرتینویی ها تصمیم بگیرند 2 اسمارت کانکتور را برای دستگاه در نظر بگیرند که البته با اصول طراحی معمول اپل در تضاد است. همچنین احتمال می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - رود شاهد تعبیه درگاه جدیدی در تبلت بعدی اپل باشیم.

بر خلاف آیفون ها، هنوز اطلاعات چندانی از آیپد پرو بعدی در دست - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - نیست. انتظار می رود برخی از قابلیت های ویژه آیفون 10 از جمله طراحی نمایشگر بدون حاشیه و Face ID راه خود را به تبلت مذکور باز کند.

 

تماشا کنید: ویدیوهای آموزشی اپل با محوریت آیپد نسل ششم و قلم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر رویان استان مازندران - اپل را تماشا کنید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone