🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34122.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با فیوژن آشنا شوید؛ ربات یاری رسانی که روی شانه‌هایتان زندگی می‌کند

به تازگی پژوهشگران دانشگاه کیئو ژاپن موفق شده‌اند رباتی بیافرینند که مانند یک کوله پشتی روی بدن کاربر سوار می‌شود و می‌تواند به نوعی او را یاری دهد. این ربات فیوژن نام دارد و یک ...

به تازگی پژوهشگران دانشگاه کیئو ژاپن موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده‌اند رباتی بیافرینند که مانند یک کوله پشتی روی بدن کاربر سوار می‌شود و می‌تواند به نوعی او را یاری دهد. این ربات فیوژن نام دارد و یک جفت دست دیگر به کاربر اضافه می‌کند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که می‌تواند کمکی برای او به حساب آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان

ربات فیوژن که در کنفرانس SIGGRAPH سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ۲۰۱۸ به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درآمده، کمی با پروژه‌های بازوهای کمکی قبلی تفاوت دارد چرا که این ربات توسط فرد دیگری کنترل می‌شود. این شخص می تواند به وسیله‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی نمایی از بالای شانه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های کاربر را مشاهده کند و با کنترلر‌ های مخصوص بازو‌های این ربات را تحت فرمان خود - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درآورد. در واقع با این روش هر فرد می تواند برای انجام وظیفه‌ای خاص دو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدن، دو مغز و چهار دست را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کار ببرد.

«یامن سارایجی» یکی از پژوهشگران، این پروژه را بدین شکل توصیف می‌کند:

«فیوژن یک سیستم کوله پشتی است که به نوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بدن فرد را گسترش می‌دهد و کاربر دیگری از راه دور می‌تواند به کمک این فرد بیاید. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این کوله پشتی به دو بازوی مکانیکی  و یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سر مجهز شده که دو نفر بدین شکل می‌توانند با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کمک هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عملیات فیزیکی خاصی انجام دهند.»

بر اساس گفته‌های این محقق، کاربر از راه دور می‌تواند با استفاده از دو دوربین روی سر ربات دید داشته باشد و بازو‌های مکانیکی را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با استفاده از کنترلر های مخصوص در اختیار بگیرد.

بدین شکل دو کاربر به نوعی با هم تلفیق می‌شوند و به هم یاری می‌رسانند. به همین دلیل است که این ربات فیوژن یا «تلفیق» نام گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است.

از این ربات به علت ویژگی‌های منحصر به فردش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌توان در سناریو‌های مختلف بهره گرفت. برای مثال می‌توان به آموزش، تعمیرات دو نفره، ساپورت روحی و جسمی کودکان، فیزیوتراپی، تمرین‌های درمانی یا فعالیت‌های نظارتی بهره گرفت. به طور کلی در هر فعالیتی که به دو دست دیگر نیاز داشته باشد می‌توان از این ربات کمک گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone