🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34121.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تلفن‌های هوشمند ۳ برابر بیشتر از توالت‌ها باکتری و قارچ دارند

به تازگی محققان تصاویر ترسناکی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهند تلفن‌های هوشمند توسط باکتری، قارچ و کپک‌های زیادی پوشانده شده‌‌اند. بر اساس این تحقیقات، مشخص شده که میزان آلودگی موبایل تقریباً ۳ برابر بیشتر از صندلی ...

به تازگی محققان تصاویر ترسناکی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهند تلفن‌های هوشمند توسط باکتری، قارچ و کپک‌های زیادی پوشانده شده‌‌اند. بر اساس این تحقیقات، مشخص شده که میزان آلودگی موبایل تقریباً ۳ برابر بیشتر از صندلی توالت‌ فرنگی است. تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران

میزان قارچ و باکتری موجود در آیفون 6 پژوهش یاد شده نشان می‌دهد که اسمارت‌ فون‌ها منبعی خطرناکی از آلودگی هستند که همواره نادیده گرفته می‌شوند. به خصوص صفحه‌های نمایش آنها که بیشترین میزان باکتری و قارچ را در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - خود مخفی کرده‌اند.

علاوه بر این گفته شده که پس از نمایشگر به ترتیب بدنه‌ی پشتی، کلید هوم و آنلاک یک گوشی، آلوده‌ترین قسمت‌های یک موبایل به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران
میزان قارچ و باکتری موجود در گلکسی اس 8

این مسئله می‌تواند بدین دلیل باشد که تقریباً یک سوم کاربران انگلیسی اعتراف کرده اند، هیچگاه تلفن‌های هوشمندشان را تمیز نمی‌کنند. علاوه بر این گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - شده که تنها یک کاربر از میان ۲۰ نفر هر شش ماه یکبار اسمارت فون خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - را تمیز می‌کند.

از این رو محققان یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - آیفون 6، سامسونگ گلکسی اس 8 و گوگل پیکسل استفاده شده را انتخاب کردند تا میزان باکتری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - یا قارچ موجود روی آنها را بررسی کرده و بتوانند آلودگیشان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - را به درستی تخمین بزنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران
میزان قارچ و باکتری موجود در پیکسل

بررسی‌های پژوهشگران نشان داد که صفحه نمایش هر سه این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - موبایل‌ها بیشترین میزان باکتری را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - در خود جای داده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - بدین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - صورت که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 8، آیفون 6 و گوگل پیکسل به ترتیب حدود ۱۰۰، ۴۰ و ۱۲ واحد تشکیل کلنی بر سانتی متر مربع باکتری یا قارچ را روی خود جای داده‌اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - البته باید درنظر داشت که صفحه نمایش این موبایل‌ها ۴ برابر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران - آلوده‌تر از دیگر نواحی آنها بوده است.

این در حالی است که صفحه کلید یا موس یک دفتر اداری عمومی تنها ۵ واحد باکتری دارد و این رقم در صندلی توالت فرنگی به ۲۴ واحد می‌رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آمل استان مازندران
میزان قارچ و باکتری موجود در موس و صفحه کلید

محققان باور دارند از آنجایی که موبایل‌‌ها همیشه همراه کاربران هستند، ممکن است منبعی مخفی از آلودگی به شمار روند و افراد را به بیماری‌های پوستی مختلف مبتلا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone