🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34091.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین شکار سامانه تشخیص چهره فرودگاه واشنگتن؛ مسافری با پاسپورت جعلی

به تازگی تکنولوژی تشخیص چهره‌ جدیدی فرودگاه شهر واشنگتن موفق شد اولین طعمه‌‌اش را شکار کند؛ مردی که با تغییر چهره‌ی خود سعی داشت مدارک تقلبی ارائه داده و بدین شکل به پایتخت ایالات متحده ...

به تازگی تکنولوژی تشخیص چهره‌ جدیدی فرودگاه شهر واشنگتن موفق شد اولین طعمه‌‌اش را شکار کند؛ مردی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - که با تغییر چهره‌ی خود سعی داشت مدارک تقلبی ارائه داده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - بدین شکل به پایتخت ایالات متحده وارد شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان

این فرد که طی پروازی از مبدا سائوپائولو به فرودگاه بین‌المللی دالس واشینگتن رسیده بود، سعی داشت با ارائه یک پاسپورت فرانسوی از بازرسان امنیتی این فرودگاه عبور کند.

با این وجود سیستم تشخیص چهره‌ جدید این فرودگاه تشخیص داد که عکس مدرک ارائه شده با صورت این فرد خوانایی ندارد. افسران نیز مجبور شدند این فرد را که پس از این مسئله مضطرب نشان می داد، بازرسی بدنی کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان

این مسئله موجب شد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - که مدرک واقعی این فرد در کفشش پیدا شود و مشخص گردد وی در واقع اهل کشور کنگو است.

فرد مذکور پس از لو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - رفتن اقدام غیر قانونی‌اش برای وارد شدن به خاک ایالات متحده تصمیم گرفت که این کشور را ترک کند. به همین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - دلیل دفتر دادستانی آمریکا نیز از او بازجویی منصرف شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان

سیستم جدید که دوشنبه گذشته راه اندازی شده بود، برای ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - نخستین موفقیتش تنها به چند روز زمان نیاز داشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - در حال حاضر ۱۴ فرودگاه آمریکا از این تکنولوژی جدید برای تطبیق صورت اشخاص با تصاویر مدارک قانونی‌شان استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد بدین وسیله تخلف مجرمان زیادی آشکار گردد.

البته فردگاه بین المللی دالس واشنگتن از سال ۲۰۱۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - میلادی تکنولوژی تشخیص چهره را به طور آزمایشی بکار گرفت. این در حالی است فرودگاه JFK  نیز یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - سال بعد سراغ این سیستم رفت تا هم وقت مسافران - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان - در بازجویی‌های امنیتی مختلف گرفته نشود و هم تصاویر مدارک آنها با دقت بیشتری بررسی گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر قروه استان کردستان

چندی پیش اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده اعلام نمود که قصد دارد در آینده، ارائه کارت پرواز و مدارک شناسایی را از پروسه‌های امنیتی  خود حذف کند و تنها به روش‌های بیومتریک مسافران را احراز هویت کند.

 

تماشا کنید: شکست سیستم تشخیص چهره اپل از دوقلوهای همسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone