🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34109.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

خصوصی سازی تسلا فعلاً منتفی شد

به تازگی ایلان ماسک با انتشار مطلبی عنوان کرد که خصوصی سازی تسلا فعلاً منتفی شده و این کمپانی به عنوان یک شرکت عمومی به کار خود ادامه خواهد داد. وی دلیل عدم خصوصی سازی ...

به تازگی ایلان ماسک با انتشار مطلبی عنوان کرد که خصوصی سازی تسلا فعلاً منتفی شده و این کمپانی به عنوان یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - شرکت عمومی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - به کار خود ادامه خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی

وی دلیل عدم خصوصی سازی تسلا را احساسات سهامدارانش برشمرد و خاطرنشان کرد:

«اگرچه بسیاری از سهامدارانی که با آنها صحبت کرده‌ام، مخالفتی با خصوصی سازی این شرکت نداشته‌اند و اعلام کرده‌اند که با این شرکت می‌مانند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - احساساتشان چیز دیگری می گفت چرا که قلباً موافق این مسئله نبودند.»

ایلان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - ماسک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - معتقد است که خصوصی سازی تسلا بسیار وقتگیر بوده و فعلاً زمان مناسبی برای آن نیست چرا که این شرکت باید روی مهمترین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - فعالیت خود یعنی تولید تسلا مدل 3 تمرکز کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - وی باور دارد تولید مداوم و بی نقص ماشین‌های الکتریکی جدید از مهمترین اهداف فعلی است و به همین دلیل هم هفته ای ۱۲۰ ساعت در هفته کار می کند تا بر این روند نظارت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی

همچنین ماسک در این پست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - اعلام کرده که طی بررسی گزینه‌های موجود متوجه شده که در حال حاضر سرمایه‌ی کافی برای خصوصی کردن تسلا وجود دارد.

ماه گذشته ایلان ماسک در توییتی از قصد خود برای خصوصی کردن تسلا سخن گفت و اعلام کرد که اگر سرمایه گذاران ناراضی باشند، سهام های آنها را وقتی به قیمت 420 دلار برسد، خواهد خرید چرا که مبلغ مورد نیاز برای این کار را کنار گذاشته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی

وی در آن زمان علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - بر پیشنهاد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر آشتیان استان مرکزی - خرید سهام تسلا با رسیدن به ۴۲۰ دلار، افزوده بود که سهامداران می توانند سهامشان را نگه دارند و با تسلای خصوصی شده، همراه شوند.

جالب است بدانید که شرکت های عمومی بر اساس قانون ایالات متحده‌ی آمریکا ملزم به ارائه گزارش های درآمد سه ماهه هستند.  از این رو به نظر می‌رسید ماسک قصد داشت با خصوصی کردن تسلا، این گزارشات را حذف کند تا فشار وارده به آنها کاهش یابد.

 

تماشا کنید: جدال سنت و مدرنیته؛ مسابقه درگ فوق العاده جذاب مکلارن 720S و تسلا مدل S

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone