🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34114.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افزایش بی سابقه بدافزارهای ارز کاوی در گوشی های اندروید

متخصصان امنیتی از افزایش هک گوشی های هوشمند به منظور استخراج ارز مجازی خبر داده اند که ممکن است خطرات فیزیکی نیز به همراه داشته باشد. محققان کمپانی ESET تایید کرده اند که هکرها از طریق ...

متخصصان امنیتی از افزایش هک گوشی های هوشمند به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - استخراج ارز مجازی خبر داده اند که ممکن است خطرات فیزیکی نیز به همراه داشته باشد.

محققان کمپانی ESET - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - تایید کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - اند که هکرها از طریق تعبیه برنامه های ارز کاوی مخرب در قالب اپلیکیشن های گیم از توان پردازش موبایل سواستفاده می کنند. کارشناسان Kaspersky، به عنوان یکی از شرکت های امنیتی شناخته شده نیز از افزایش روز افزون تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - اپ های آلوده به بدافزارهای مذکور خبر داده اند.

استخراج ارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم یا مونرو به سرمایه قابل توجه برای تهیه سخت افزار و تامین انرژی نیاز دارد و همین امر باعث شده مجرمان سایبری به دنبال روش های جایگزین، نظیر بهره برداری مخفیانه از منابع سخت افزاری دیگران - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - باشند.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستانبه گفته «جروم بیلویس»، از متخصصان کمپانی «ویوستون» این نوع بدافزارها به صورت پنهانی و بدون اطلاع کاربر در سرورهای اینترنتی، کامپیوتر یا موبایل رخنه کرده و از آنها برای استخراج ارزهای مجازی بهره می برند. محققان کمپانی امنیتی ESET در این باره می گویند:

اخیرا نسخه ای از این بدافزارها را شناسایی کرده ایم که در بازی محبوب Bug Smasher پنهان شده و مشغول استخراج رمز پول «مونرو» بوده است. این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - در حالی است که بازی مذکور میلیون ها بار از گوگل پلی دانلود شده است.

از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - آنجا که اپل سیاست های بسیار سختگیرانه ای را در مورد دانلود و نصب اپ اعمال می کند اغلب گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - های مبتنی بر پلتفرم اندروید در معرض استخراج ارز مجازی به صورت مخفیانه قرار دارند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - اپل از سه ماه قبل بند‌های مشخصی برای اپلیکیشن‌های فعال در زمینه‌ی رمز پول طراحی کرده و آنها را در دستورالعمل اپ استور خود قرار داده است.

ESET مدعی شده که آلوده شدن موبایل اندرویدی به این بدافزارها باعث تحمیل سربار بسیار زیادی به پردازنده و در نتیجه افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آزادشهر استان گلستان - دمای باتری می شود. این افزایش حرارت ممکن است به انفجار باتری منجر شود که سلامت کاربران را تهدید می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone