🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34127.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن جاسوسی داده های کاربران را افشا کرده است

بزرگترین کمپانی ارائه کننده سرویس های نظارتی برای والدین به نام SpyFone ، باعث افشای چندین ترابایت از داده های شخصی کاربرانش شده است. این دادهها شامل تصویر، پیامک، تاریخچه تماس ها و غیره هستند. ...

بزرگترین کمپانی ارائه کننده سرویس های نظارتی برای والدین به نام SpyFone ، باعث افشای چندین ترابایت از داده های شخصی کاربرانش شده است. این دادهها شامل تصویر، پیامک، تاریخچه تماس ها و غیره هستند.

SpyFone نرم افزاری را در اختیار والدین قرار می دهد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - بدون اطلاع فرزندان روی موبایل آنها نصب شده و امکان نظارت بر پیامک ها، داده های مربوط به اپ های پیام رسانی اسکایپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - و واتس، تاریخچه تماس و حتی مشاهده زنده را فراهم می کند.

این کمپانی داده های مربوط به مشتریان و اهداف آنها را در یکی از سرورهای آمازون نگهداری می کرده و حالا مشخص شده که به دلیل پیکربندی ضعیف داده های مذکور به صورت محافظت نشده به حال خود رها شده اند.تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم

محقق امنیتی که نخواست نامش فاش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - شود، پس از تجزیه و تحلیل سرورها متوجه شده که اسامی، اطلاعات موبایل، تصاویر،فایل های صوتی، صداهای ضبط شده، پیام های متنی، و تاریخچه مرورگر بدون هیچگونه حفاظتی در پلتفرم ابری سرورهای آمازون ذخیره شده و دیتابیس کاربران را در دسترس همه قرار داده است. API حفاظت نشده نیز امکان دسترسی هکرها به لیست به روز مشتریان را هم فراهم کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - است.

داده های مربوط به این شرکت به موتور جستجوی Troy Hunt اضافه شده و کاربران با جستجوی ایمیل خود میتوانند از درز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - اطلاعات یا عدم آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - اطلاع حاصل کنند. این سایت مدعی شده که تا کنون ۴۴ هزار ایمیل منحصر به فرد از اکانت های افشا شده SpyFone را در پایگاه داده خود ثبت کرده است.

یکی از سخنگویان SpyFone با تایید درز این اطلاعات مدعی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - شده که داده های درصد کمی از کاربران افشا شده است. در حالی که هنوز بررسی جامعی در این مورد صورت نگرفته وی از اینکه ضعف مذکور توسط یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - محقق امنیتی افشا شده ابزار خرسندی کرده است.

بسیاری عقیده دارند اپ های نظارتی حریم شخصی کاربران را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر دستجرد استان قم - نقض می کنند، حتی اگر فرد مورد نظر یک کودک باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone