🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34090.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ویدیوی جعبه گشایی با کیفیتی از گوگل پیکسل ۳ ایکس ال منتشر شد [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی کاملی از جعبه گشایی پرچمدار بعدی شرکت گوگل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده که تقریباً تمامی مشخصات لو رفته پیشین را تایید می‌کند. چندی پیش تصاویر زنده، ویدیو ...

به تازگی ویدیوی کاملی از جعبه گشایی پرچمدار بعدی شرکت گوگل یعنی پیکسل ۳ ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده که تقریباً تمامی مشخصات لو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان - رفته پیشین را تایید می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان  استان خراسان

چندی پیش تصاویر زنده، ویدیو و نمونه عکس های ثبت شده با گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شد اما مشخص نبود که منشاء این اطلاعات کجاست اما اکنون مشخص شده که تعدادی گوشی پیکسل ۳ ایکس ال که هنوز معرفی هم نشده‌اند، در بازار سیاه کشور اکراین به قیمت ۲۰۰۰ دلار فروش می‌روند.

حال ویدیو جدید منتشر شده بسیار طولانی‌تر از محتوای قبلی است و تقریباً ۲ دقیقه طول می‌کشد. در این ویدیو پیکسل ۳ ایکس ال را به همراه نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی مشاهده می‌کنیم که از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان - آنچه تصور می‌شد، بسیار بزرگتر است.

ضمن اینکه در بدنه‌ی پشتی این موبایل نیز دوربین تکی ۱۲.۲ مگاپیکسلی به همراه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. در جعبه‌ی این اسمارت فون چند گجت مختلف برای درگاه USB-C به چشم می‌خورد؛ یک کابل معمولی، تبدیل USB-A به USB-C، یک دانگل ۳ میلیمتری برای هدفون‌ها و یک ایرباد مخصوص که مستقیماً به درگاه  USB-C گوشی وصل می‌شود.

شایعات حاکی از آن است این موبایل از یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان - رم بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان استان خراسان - می‌برد. ضمن اینکه یک باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید پای هم برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر خراسان  استان خراسان

این ویدیو شامل تصاویر زنده‌ای از موبایل مذکور نیز می‌شود که نشان می دهد بریدگی دوربین بزرگ به کار رفته برای این موبایل، چه قابلیت‌های ویژه‌ای به پیکسل 3 ایکس ال اضافه کرده است. پیش از این گفته شده بود کاربر با استفاده از دوربین سلفی دوگانه‌ی قرار گرفته در بریدگی بالای نمایشگر این گجت می‌تواند از خود سوپر سلفی بگیرد که با توجه نامش کیفیتی بهتر از سلفی‌های معمولی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone