🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34100.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پهپادهای ماویک 2 پرو و ماویک 2 زوم از DJI معرفی شدند

شرکت DJI به تازگی 2 پهپاد جدید معرفی کرده؛ ماویک 2 پرو که جایگزینی برای نسل قبلی از ماویک پرو است و از سال 2016 تغییر عمده ای نکرده بود، در کنار ماویک 2 زوم. [caption ...

شرکت DJI به تازگی 2 پهپاد جدید معرفی کرده؛ ماویک 2 پرو که جایگزینی برای نسل قبلی از ماویک پرو است و از سال 2016 تغییر عمده ای نکرده بود، در کنار ماویک 2 زوم.

ماویک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - 2 پرو به یک دوربین طراحی شده توسط هاسلبلاد با حسگری بزرگ مجهز شده اما ماویک 2 زوم بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری را ارائه می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران
ماویک 2 پرو

دوربین هر دو پهپاد می تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K با نرخ بیش از 100 مگابیت در هر ثانیه را ضبط کنند. علاوه بر این حافظه داخلی 8 گیگابایت برای آنها در نظر گرفته شده و البته می توان به لطف درگاه ماکرو اس دی به میزان حافظه جانبی دستگاه افزود. سرعت دو پهپاد جدید در حدود 70 کیلومتر در ساعت اعلام شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - و با یک بار شارژ قادر به پرواز تا 31 دقیقه هستند.

در مقایسه با نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - قبلی ماویک، اکنون دو محصول جدید کم صداتر شده اند. همچنین 10 حسگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - برای جلوگیری از برخورد با موانع در اطراف ماویک 2 پرو و ماویک 2 زوم نصب شده. سیستم جدید  OcuSync 2.0 امکان ارسال ویدیوهای زنده با کیفیت 1080P را تا فاصله ای کمتر از 8 کیلومتر فراهم می کند.

اما تفاوت های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - دو مدل در چیست؟ ماویک 2 پرو با حسگر یک اینچی و 20 مگاپیکسلی از نوع CMOS کیفیت بالاتری را ارائه می دهد. این حسگر ابعادی در حد نمونه به کار رفته در مدل گران قیمت تر فانتوم 4 پرو DJI دارد. دوربین به کار رفته در ماویک 2 پرو از گشودگی دیافراگم f2.8 تا f11 بهره می برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران
ماویک 2 زوم

همچنین از پروفایل های رنگ پیشرفته ای برای ویدیو از جمله Dlog-M با 10 بیت پشتیبانی می کند. این موضوع می تواند ویرایش ویدیو ها برای حرفه ای ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - راحت تر کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - البته پشتیبانی از ویدیوهای 4K و 10 بیتی و نیز HDR هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران
ماویک 2 زوم

ماویک 2 زوم اما حسگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - کوچکتر 1 به 2.3 اینچی دارد ولی در عوض می تواند از فاصله کانونی 24 میلی متری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - عریض تا 48 میلی متری تله فوتو زوم کند. در عین حال حسگر آن نیز 12 مگاپیکسلی است. ماویک 2 زوم به قابلیت «سوپر رزولوشن» مجهز شده که به لطف آن امکان ثبت 9 تصویر و ترکیب آنها در یک تصویر 48 مگاپیکسلی فراهم می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران
ماویک 2 زوم

هر دو مدل به قابلیت هایی از جمله ثبت ویدیوهای هایپرلپس مجهز شده اند و به گفته DJI قابلیت دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - کردن سوژه و نرم - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر زیراب استان مازندران - افزار جلوگیری از برخورد با موانع نیز بهبود یافته اند.

قیمتی که DJI در نظر گرفته 1449 دلار برای مدل پرو و 1249 دلار برای مدل زوم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone