🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36487.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید لپ تاپ فوق سبک ایسر Swift 5 معرفی شد

ایسر شب گذشته از لپ تاپ جدیدی به نام Swift 5 رونمایی کرد که گرایش کلی دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ را دنبال می‌کند یعنی کاهش حاشیه نمایشگر. ایسر نمایشگر ۱۴ اینچی مدل پیشین را ...

ایسر شب - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گذشته از لپ تاپ جدیدی به نام Swift 5 رونمایی کرد که گرایش کلی دنیای تکنولوژی در سال ۲۰۱۸ را دنبال می‌کند یعنی کاهش حاشیه نمایشگر. ایسر نمایشگر ۱۴ اینچی مدل پیشین را از لپ تاپ خود بیرون آورده و در همان ابعاد یک نمایشگر تمام اچ دی ۱۵.۶ اینچی را قرار داده که نسبت نمایشگر به بدنه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۸۷.۶ درصدی دارد.

در سوییفت ۵ از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده شده و برای بدنه باریک آن از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم بهره گرفته شده است. سوییفت ۵ جدید ایسر را می‌توان به ۱ ترابایت اس‌اس‌دی و ۱۶ گیگابایت رم مجهز کرد البته هنوز اطلاعاتی در مورد سخت افزار پایه دستگاه گفته نشده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در قسمت پورت‌ها نیز سوییفت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۵ دو پورت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - USB-C، دو پورت USB 3.1، یک پورت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - HDMI، یک ریدر کارت اس‌دی و سنسور اثر انگشت همگام با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ویندوز هلو دارد. نمایشگر IPS و ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ نیز گزینه‌های تمام اچ دی یا 4K را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ایسر هنوز در مورد قیمت یا زمان عرضه این دستگاه صحبتی نکرده ولی انتظار می‌رود که اواخر امسال شاهد عرضه لپ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاپ جدید سوییفت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۵ از سوی این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شرکت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone