تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35252.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پایان یکی دیگر از غول های صنعت PC: شارپ کسب و کار کامپیوترهای شخصی توشیبا را خرید

توشیبا در نظر دارد با فروش بخش پی سی خود به شارپ (که این روزها در زمره دارایی های غول تولیدی تایوان یعنی فاکسکان قرار دارد) از کسب و کار کامپیوترهای شخصی خارج شود. در ...

توشیبا در نظر دارد با فروش بخش پی سی خود به شارپ (که این روزها در زمره دارایی های غول - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - تولیدی تایوان یعنی فاکسکان قرار دارد) از کسب و کار کامپیوترهای شخصی خارج شود.

در این قرارداد، شارپ تنها ۳۶ میلیون دلار را بابت در اختیار گرفتن ۸۰.۱ درصد از سهام توشیا پرداخت می کند. در نظر داشته باشید که اولین تولید انبوه لپ تاپ های توشیا در سال ۱۹۸۵ میلادی اتفاق افتاد و در آن دوران این شرکت حضوری پررنگ در بازار کامپیوتر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - دنیا پیدا کرد و تا سال ۲۰۱۰ میلادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - نیز سلطه آن بر این بازار کاملا محرز بود.

اولین حضور توشیبا در بازار کامپیوترهای شخصی در سال ۱۹۸۵ رخ داد

از آن زمان اما توشیبا در سراشیبی سقوط قرار گرفت و سال گذشته این شرکت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - تنها توانست ۱.۴ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - میلیون کامپیوتر را به سر تاسر دنیا عرضه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - نماید. البته این افول را نمی توان صرفا منحصر به توشیبا دانست و آنطور که کارشناسان گفته اند تغییر گرایش کاربران از پی سی به دستگاه های موبایل اصلی ترین عامل آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - است.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان

حدودا هشت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - سال پیش شارپ از کسب و کار پی سی کنار گذاشته شد و حالا این فاکسکان است که به عنوان اصلی ترین پیمانکار این صنعت شناخته می شود. لذا انتظار می رود که این کمپانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - تایوانی همچنان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - بتواند پی سی های شارپ را با قیمتی نسبتا پایین در مقایسه با خود آن به دست مشتریانش برساند. طبق اعلام طرفین قرارداد برند لپ تاپ های Dynabook توشیبا همچنان حفظ خواهد شد و تحت تاثیر این خرید قرار نمی گیرد.

شارپ هم که دو سال پیش با عقد قراردادی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - به ارزش ۳.۸ میلیارد دلار به فاکسکان فروخته شد. این شرکت همچنین روز پنجشنبه گذشته از صدور ۱.۸ میلیارد دلار سهام جدید خبر داد که در راستای بازخرید مقدار سهامی انجام می گیرد که پیشتر از سوی برخی بانک ها خریداری شده است.

توشیبا که حالا سایه ای بیشتر از آن باقی نمانده چند ماهی می شود که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - تلاش دارد زیان های وارده به خاطر ورشکستگی زیرشاخه هسته ای خود در آمریکا را جبران نماید. در همین راستا نیز این شرکت تاسیسات موسوم به وستینگهاوس را به کمپانی دیگری فروخت و در نهایت قرارداد فروش ۱۸ میلیارد دلاری کسب و کار میکرو پردازنده هایش به Bain Capital را امضا کرد. بخش تلویزیون هایش را به هایسنس فروخت و واحد کسب و کارهای مصرفی اش را به گروه میدیا واگذار کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone