🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18602.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

توسعه‌دهندگان باج افزار Ryuk بیش از ۱۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده‌اند

بر اساس گزارش مشترک دو شرکت امنیتی، توسعه‌دهندگان باج افزار Ryuk بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در قالب بیت کوین از راه باج گیری از شرکت‌های سراسر دنیا درآمدزایی کرده‌اند. شرکت اطلاعاتی Advanced Intelligence و ...

بر اساس گزارش مشترک دو شرکت امنیتی، توسعه‌دهندگان باج افزار Ryuk بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در قالب بیت کوین از راه باج گیری از شرکت‌های سراسر دنیا درآمدزایی کرده‌اند.

شرکت اطلاعاتی Advanced Intelligence و شرکت امنیت سایبری HYAS با انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - گزارشی مشترک اعلام کردند که با رهگیری پرداخت‌های ۶۱ آدرس بیت کوین وابسته به باج افزار Ryuk از کسب درآمد ۱۵۰ میلیون دلاری توسعه‌دهندگان آن خبردار شده‌اند. به گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - آنها هکرها بیشتر پول‌های دیجیتال را برای نقد کردن از طریق واسطه به صرافی‌ها می‌فرستند.

دلال‌ها پس از دریافت پول از قربانی آن را به اپراتورهای Ryuk می‌فرستند تا آنها بیشتر پول‌ها را از یک سرویس پولشویی عبور دهند. پول‌ها سپس پس از رسیدن به صرافی‌ها یا نقد شده و یا صرف اعمال مجرمانه می‌شوند. جالب آنکه هکرها به جای استفاده از صرافی‌های کمتر شناخته شده از صرافی‌های معروفی مثل Binance و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - Huobi استفاده می‌کنند. هر دو صرافی پیش از انتقال پول بی‌پشتوانه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - بانک نیازمند کارت شناسایی هستند بنابراین هکرها احتمالاً از مدارک هویتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - جعلی استفاده می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس

محققان امنیتی می‌افزایند اپراتورهای Ryuk علاوه بر استفاده از صرافی‌های شناخته شده، مقدار قابل ملاحظه‌ای پول دیجیتال روانه چندین آدرس کرده‌اند که به خاطر کوچک بودن بعید است به یک صرافی شناخته شده تعلق داشته باشند و احتمالاً به سرویس‌های غیرقانونی مبادله پول دیجیتال با ارز محلی یا رمزارزهای دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - تعلق دارند.

مبلغ پرداخت شده توسط قربانیان باج افزار Ryuk از چند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - صد هزار دلار تا چند میلیون دلار متغیر است و معمولاً دولت‌های محلی از اهداف مورد علاقه هکرها به شمار می‌روند. تنها در یک نمونه اوایل سال ۲۰۱۹ سیستم‌های دولتی شهرستان جکسون در ایالت جورجیا با باج افزار یاد شده مورد حمله قرار گرفت و مقامات این شهر را وادار به پرداخت ۴۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جهرم استان فارس - هزار دلار برای بازپس گیری کنترل سیستم‌ها و فایل‌های سرقت شده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone