🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18592.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی نیوزیلند هک شد؛ احتمال سرقت اطلاعات حساس

بانک مرکزی نیوزیلند اعلام کرد که هکرهای ناشناس به یکی از سیستم‌های اطلاعاتی این بانک نفوذ کرده و احتمالاً به اطلاعات تجاری و شخصی حساس دسترسی پیدا کرده‌اند. بانک مرکزی نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد ...

بانک مرکزی نیوزیلند اعلام کرد که هکرهای ناشناس به یکی از سیستم‌های اطلاعاتی این بانک نفوذ کرده و احتمالاً به اطلاعات تجاری و شخصی حساس دسترسی پیدا کرده‌اند.

بانک مرکزی نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد که هکرها به یک سرویس اشتراک گذاری فایل شخص ثالث که توسط این بانک برای اشتراک گذاری و ذخیره اطلاعات حساس مورد استفاده قرار می‌گرفته دسترسی پیدا کرده‌اند.

آدریان آور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - (Adrian Orr) رییس بانک مرکزی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - نیوزیلند می‌گوید حمله کنترل شده و سیستم اصلی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - وی افزود نیوزیلند با همکاری متخصصین امنیت سایبری ملی و بین المللی و دیگر مقامات مربوطه در حال بررسی این حمله خرابکارانه است. او اضافه کرد هکرها احتمالاً به اطلاعات تجاری و شخصی حساس دسترسی پیدا کرده‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان

سیستم آلوده پاکسازی و تا زمان اتمام بررسی‌های اولیه خاموش شده است. در گزارش به زمان حمله و گروه هک مسئول و همچنین کشوری که سرویس اشتراک گذاری فایل در آن قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - گرفته اشاره‌ای نشده است.

تعدادی از سازمان‌های مهم نیوزیلند در گذشته هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - که از جمله آنها می‌توان به بورس نیوزیلند اشاره کرد که سرورهای آن پس از حمله‌ای که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - در ماه اوت سال گذشته انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - شد نزدیک به یک هفته از دسترسی عموم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - خارج شدند. «Dave Parry»، استاد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر ماسال استان گیلان - علوم کامپیوتر از دانشگاه آکلند نیوزیلند می‌گوید احتمالاً یک دولت خارجی ژشت حمله به بانک مرکزی این کشور بوده است.

نوامبر ۲۰۱۹ بانک مرکزی نیوزیلند نسبت به افزایش حملات سایبری در نیوزیلند هشدار داد. این بانک فوریه سال گذشته در گزارشی خسارت تقریبی ناشی از حملات سایبری به صنعت بانکی و مالی این کشور را بین ۵۸ تا ۱۰۰ میلیون دلار در سال تخمین زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آراز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر جسارتا اطراف گلستان ماسال خدمات دارید
پاسخ: بله در گلستان شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone