🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18605.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی TCL از عینک با نمایشگر OLED، ایرباد و ردیاب حیوانات خانگی در CES 2021

شرکت TCL برای نمایشگاه CES 2021 محصولات زیادی تدارک دیده. این کمپانی امسال در کنار رونمایی از نمایشگر پوشیدنی به شکل عینک، ایرباد بی‌سیم جدید و حتی یک ردیاب برای حیوانات خانگی هم معرفی کرده ...

شرکت TCL برای نمایشگاه CES 2021 محصولات زیادی تدارک دیده. این کمپانی امسال در کنار رونمایی از نمایشگر پوشیدنی به شکل عینک، ایرباد بی‌سیم جدید و حتی یک ردیاب برای حیوانات خانگی هم معرفی کرده است.

TCL مدت‌هاست مشغول توسعه نمایشگر پوشیدنی خود است و حالا این محصول به عرضه یک قدم نزدیکتر شده. این محصول TCL با نام «TCL Wearable Display» شناخته می‌شود، در عینکی با دو پنل OLED با رزولوشن 1080p به چشم می‌خورد. با یک هدست واقعیت مجازی روبه‌رو نیستیم و در حقیقت کاربر به یک نمایشگر شخصی و پوشیدنی دسترسی دارد که حس مشاهده یک نمایشگر بزرگ را به او القا می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر  داراب استان فارس

برای استفاده از این عینک باید آن را به یک دستگاه با خروجی ویدیو USB-C وصل کنید. طبق گفته TCL، این عینک از فاصله ۴ متری می‌تواند اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - دید یک نمایشگر ۱۴۰ اینچی را ایجاد کند و تراکم پیکسلی برابر ۴۹ پیکسل دارد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - عینک همچنین می‌تواند محتوای سه بعدی را به نمایش بگذارد.

در حال حاضر TCL قیمت این عینک را اعلام نکرده اما از عرضه آن در برخی کشورها در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - جاری میلادی خبر داده است. این کمپانی در حال کار با یک تامین‌کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - محتوا برای ارائه باندل همراه با یک گوشی 5G در ایالات متحده آمریکا است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر  داراب استان فارس

این کمپانی در نمایشگاه CES از ایرباد بی‌سیم «MoveAudio S600» هم رونمایی کرده که از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - حذف نویز فعال و همچنین حالت شفافیت بهره می‌برد. TCL برای اینکه کاربران در مکالمات خود مشکلی نداشته باشند، درون ایرباد خود از سه میکروفن استفاده کرده. این ایرباد با پشتیبانی از استاندارد IP54 در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - برابر گرد و غبار و قطرات آب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - و عرق مقاوم است - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - و با هربار شارژ تا ۸ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. این ایرباد از ماه آینده میلادی با قیمت نزدیک به ۱۸۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

در نهایت با ردیاب برای حیوانات خانگی به نام «MoveTrack Pet Tracker» روبه‌رو هستیم که به قلاده حیوانات متصل می‌شود و به صورت لحظه‌ای موقعیت آن را به شما اطلاع می‌دهد. در صورتی که حیوان خانگی شما از منطقه خاصی خارج شود، برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و علاوه بر این می‌توانید روی سطح فعالیت آن‌ها هم نظارت داشته باشید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر  داراب استان فارس

MoveTrack از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و در حالت استندبای تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. این محصول با قیمتی نزدیک به - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - ۱۲۰ دلار از ماه آینده میلادی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر داراب استان فارس - در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone