🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18599.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی از اولین پنل تلویزیون دنیا با استاندارد Eyesafe رونمایی کرد

ال جی با همکاری Eyesafe که از شرکت‌های پیشرو در زمینه راهکارهای کم‌ضرر برای چشمان به شمار می‌رود، از پنل جدید تلویزیون رونمایی کرد. این محصول که ال جی از آن به عنوان اولین پنل ...

ال جی با همکاری Eyesafe که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - از شرکت‌های پیشرو در زمینه راهکارهای کم‌ضرر برای چشمان به شمار می‌رود، از پنل جدید تلویزیون رونمایی کرد. این محصول که ال جی از آن به عنوان اولین پنل تلویزیون دنیا با استاندارد Eyesafe یاد می‌کند در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - نمایشگاه CES 2021 به معرض - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - نمایش گذاشته خواهد شد و در یک تلویزیون ۶۵ اینچی OLED به کار خواهد رفت.

ال جی می‌گوید میزان تابش نور آبی در پنل مورد بحث به لطف پیروی از استاندارد Eyesafe کمتر بوده و عملکرد بهینه را حین نمایش رنگ‌ها خواهد داشت. این نمایشگر همچنین استاندارد ایمنی شرکت آلمانی TUV Rheinland را نیز دریافت کرده که کم ضرر بودن آن برای چشمان را تأیید می‌کند. ال جی می‌خواهد از این پنل در تلویزیون‌های جدید خود برای سال ۲۰۲۱ استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم

سازنده کره‌ای اضافه می‌کند که پنل جدید در بهترین زمان به بازار عرضه می‌شود چون تحقیقات متعدد از افزایش قابل ملاحظه استفاده از ابزارهای الکترونیکی دارای صفحه نمایش مثل تلویزیون، موبایل، لپ تاپ و غیره در سراسر دنیا خبر می‌دهند که بیماری کووید-۱۹ و قرنطینه ناشی از آن تأثیر به سزایی در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - این روند صعودی داشته‌اند.

برای نمونه شرکت Vision Direct با نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال آمریکایی میانگین زمانی که آنها به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - طور روزانه سرگرم استفاده از ابزارهای الکتریکی مختلف می‌شوند را محاسبه کرد. نتایج این نظرسنجی نشان داد که یک آمریکایی معمولی ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه صرف تماشای تلویزیون، ۴ ساعت و ۳۳ دقیقه صرف خیره شدن به موبایل، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - بیش از ۳ ساعت صرف بازی کردن و تقریباً ۵ ساعت را با لپ‌تاپ سپری می‌کند.

همچنین گزارش شرکت Nielsen نشان می‌دهد که مدت زمان نگاه کردن به نمایشگر در طول روز برای یک فرد معمولی از ۱۳ ساعت تجاوز می‌کند. Eyesafe Display Standard استانداردی جهانی برای سلامت و ایمنی است و به نمایشگرهایی اعطا می‌شود که ضمن حفظ دقت رنگ میزان انتشار نور آبی پرانرژی در آنها کمتر است. این استاندارد با همکاری بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - ۲۵۰ چشم‌پزشک، بینایی‌سنج و مهندس و پس از انجام تحقیقات درباره تأثیر قرارگیری در معرض نور آبی تعریف شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر دستجرد استان قم - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone