🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18594.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل پارلر از احتمال پایان کار این اپ به خاطر افزایش فشارها می‌گوید

طرفداران رئیس جمهور آمریکا پس از مسدودیت حساب‌های خود و همچنین دونالد ترامپ در توییتر، به سراغ «پارلر» (Parler) رفتند، اما کمپانی‌های فناوری بزرگ آمریکا چندان به این موضوع روی خوش نشان ندادند. پارلر نه ...

طرفداران رئیس جمهور آمریکا پس از مسدودیت حساب‌های خود و همچنین دونالد ترامپ در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - توییتر، به سراغ «پارلر» (Parler) رفتند، اما کمپانی‌های فناوری بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - آمریکا چندان به این موضوع روی خوش نشان ندادند. پارلر نه تنها از پلی استور گوگل و اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - استور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - اپل حذف شده، بلکه آمازون هم دیگر به آن سرویس نمی‌دهد. حالا مدیرعامل پارلر از قطع همکاری تقریبا تمام شرکت‌ها با این شبکه اجتماعی خبر داده است.

پارلر به عنوان شبکه اجتماعی جایگزین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - توییتر در روزهای گذشته مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - توجه زیادی قرار گرفته، اما به علت عدم مدیریت مناسب محتوا، در فروشگاه‌های اپ بزرگ دیگری خبری از آن نیست. در حقیقت شرکت‌های مختلف هرکدام بنابر دلیلی همکاری خود با آن را قطع کرده‌اند.

مدیرعامل پارلر، «جان ماتز» در مصاحبه‌ اخیرش از قطع همکاری شرکت‌ها با این شبکه اجتماعی در روز حذف این برنامه از اپ استور خبر داده:

 «تمام شرکت‌ها از از سرویس‌های پیام متنی گرفته تا ارائه‌دهندگان ایمیل و حتی وکلای ما، همه آن‌ها در همان روز با ما قطع همکاری کردند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم

ماتز به این موضوع اشاره کرده که این ممنوعیت‌ها می‌تواند باعث نابودی پارلر شود و البته برای آزادی بیان مشکلاتی ایجاد می‌کند. به گفته ماتز چنین اقداماتی حمله به تمام افراد به حساب می‌آید:

«تمام آن‌ها نه تنها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - اطمینان از اینکه به اپ‌های خود دسترسی نداشته باشیم، بلکه برای اینکه سرورهای ما هم قطع شوند با یکدیگر همکاری کردند. آن‌ها علاوه بر تلاش برای نابودی این اپ، کل کمپانی را هدف قرار دادند و می‌خواهند آن را نابود کنند. این موضوع تنها مربوط به اپل، گوگل و آمازون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - نمی‌شود و تمام شرکت‌ها از سرویس‌های پیام متنی گرفته تا ارائه‌دهندگان ایمیل و حتی وکلای ما در همان روز با ما قطع همکاری کردند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم

دیروز آمازون اعلام کرد دیگر به پارلر سرویس نمی‌دهد و در حقیقت در برخورد با این شبکه اجتماعی با گوگل و اپل همراه شد. پارلر که شبکه اجتماعی جایگزین فیسبوک و توییتر برای محافظه‌کارها محسوب می‌شود، به گسترش محتوای خشونت‌آمیز متهم شده. به گفته ماتز سرویس‌ها بطور ناعادلانه پارلر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - را هدف قرار داده‌اند:

«آن‌ها به اشتباه ادعا می‌کنند که ما به گونه‌ای مسئول حمله به کاخ کنگره هستیم.»

ماتز در نهایت اگرچه به تلاش‌ها برای سرویس‌دهی دوباره به کاربران پارلر اشاره کرده، اما از مشکلات بی‌شمار به علت قطع همکاری‌ها خبر داده. به گفته ماتز اگر اپل و گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - این اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر قنوات استان قم - را تایید نکنند، کمپانی‌های دیگر حاضر به همکاری با این شبکه اجتماعی نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرگاه شما والیجرد قنوات تعمیر اجاق گاز و فر لوفرا انجام میده
پاسخ: بله در والیجرد شهر قنوات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فرنی نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سایت ***** اجاق گاز و فر لوفرا CSG96G2VG/CI شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone