🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18589.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل تلگرام خطاب به فیسبوک و واتس‌اپ: احترام به کاربران رمز محبوبیت است

مدیرعامل و بنیانگذار تلگرام، «پاول دورف» هم در کانال تلگرامی‌اش به ماجرای اشتراک داده‌های کاربران واتس‌اپ با فیسبوک واکنش نشان داد. او در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که فیسبوک یک بخش کامل برای بررسی ...

مدیرعامل و بنیانگذار تلگرام، «پاول دورف» هم در کانال تلگرامی‌اش به ماجرای اشتراک داده‌های کاربران واتس‌اپ با فیسبوک واکنش نشان داد. او در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که فیسبوک یک بخش کامل برای بررسی علت محبوبیت پیام‌رسان تلگرام دارد و به تمسخر نوشت: «تصور کنید چندین کارمند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - فقط به شکل تمام وقت روی همین موضوع کار می‌کنند!» دورف در این نوشته به میلیاردها دلار هزینه بازاریابی فیسبوک و همچنین وجود چندین بات برای انتشار اطلاعات غلط درباره این پیام‌رسان اشاره کرده است.

سیاست‌های واتساپ در آینده نزدیک تغییر می‌کند و داده‌های کاربران این پیام‌رسان در اختیار فیسبوک قرار می‌گیرند. شرکت‌ها هرکدام به سبکی از این موقعیت استفاده کردند که برای مثال می‌توان به تشویق کاربران به استفاده از اسکایپ از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - سوی مایکروسافت اشاره کرد. در این میان ثروتمندترین فرد جهان یعنی ایلان ماسک کاربران را به استفاده از سیگنال تشویق کرده و محبوبیت این پیام‌رسان افزایش چشمگیری داشته است.

حالا نوبت به پاول دورف رسیده تا در کانال تلگرامی خود نسبت به چنین مواردی از خود واکنش نشان دهد. بنیانگذار تلگرام مدعی شده تعدادی از کارکنان فیسبوک بطور تمام وقت علت محبوبیت تلگرام را بررسی می‌کنند و دورف در این پست خود، به این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - اشاره کرده که می‌خواهد با اعلام دلیل این محبوبیت، میلیون‌ها دلار در هزینه‌های فیسبوک صرفه‌جویی کند. تلگرام می‌خواهد از امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - درآمدزایی کند.

دورف علت محبوبیت تلگرام را احترام به کاربران اعلام کرده. مدیرعامل این پیام‌رسان درباره تغییر سیاست‌های واتساپ نوشته:

«میلیون‌ها نفر از تغییر سیاست‌های واتساپ که می‌خواهد داده‌های خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - کاربران را در اختیار موتور تبلیغات فیسبوک قرار دهد، خشمگین شده‌اند. از چندین سال گذشته کاربران واتساپ به تلگرام کوچ کرده‌اند که حالا این روند سرعت گرفته است. تلگرام با نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر و رشد جامعه کاربری، به یک مشکل بزرگ برای فیسبوک تبدیل شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - است. این کمپانی نمی‌تواند از نظر کیفیت و حریم خصوصی با تلگرام رقابت کند و به همین دلیل واتساپ به سراغ بازاریابی پنهان رفته است. ویرایشگرهای ویکی‌پدیا به تازگی چندین بات پولی را شناسایی کرده‌اند که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - اطلاعات جانبدارانه به صفحه واتساپ در ویکی‌پدیا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - اضافه می‌کنند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس

پاول دورف در ادامه به شناسایی چندین بات برای انتشار اطلاعات غلط درباره تلگرام در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرده. به گفته دورف در حالی که در شبکه‌های اجتماعی به عدم متن باز بودن کد تلگرام اشاره شده، تمام اپ‌های تلگرام از سال ۲۰۱۳ متن باز بوده‌اند. مدیرعامل تلگرام همچنین به این موضوع اشاره کرده که رمزگذاری و API این پیام‌رسان هزاران بار توسط متخصصان امنیتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

دورف اعلام کرده تلگرام تنها پیام‌رسانی در جهان است که بیلدهای قابل تایید برای اندروید و iOS دارد. در مقابل کد واتساپ به اندازه‌ای مبهم است که نمی‌توان رمزگذاری و حفظ حریم خصوصی کاربران را تایید کرد.

مدیرعامل تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - همچنین نسبت به شایعات مبنی بر روسی بودن این پیام‌رسان هم اشاره کرده. به گفته دورف، تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - در روسیه هیچ سروری ندارد و در فاصله سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ در این کشور فیلتر بوده و البته هنوز هم در برخی کشورها فیلتر است. با این وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - واتساپ و سایر اپ‌های امن، در این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - کشورها مشکلی ندارند.

سومین شایعه‌ای که دورف به آن اشاره کرده، مربوط به عدم رمزگذاری تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - است. دورف از رمزگذاری تمام چت‌ها در تلگرام از زمان راه‌اندازی اشاره کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - همچنین از رمزگذاری سرتاسری چت‌های مخفی (Secret Chats) خبر داده است. بنیانگذار تلگرام به عدم رمزگذاری واتساپ در چندین سال و استفاده از پروتکل رمزگذاری مربوط به دولت آمریکا اشاره کرده و گفته اگر رمزگذاری آن هم مطمئن باشد، باز هم می‌توان از طریق چندین در پشتی امنیت آن زیرسوال می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس

پاول دورف اما از طرفی به هزینه بازاریابی سرسام‌آور فیسبوک هم اشاره‌ای داشت و نوشت:

«در سال ۲۰۱۹، فیسبوک نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - ۱۰ میلیارد دلار برای بازاریابی هزینه کرد که به نظر من، شامل بات‌های پولی در ویکی‌پدیا و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - سایت‌های دیگر می‌شود. برخلاف فیسبوک، تلگرام هیچ هزینه‌ای نمی‌کند که خود چندین میلیارد دلار برای بازاریابی می‌شود. به باور ما، مردم به اندازه‌ای باهوش هستند که بهترین را برای خود انتخاب کنند و با توجه به نیم میلیارد کاربر، چنین باوری درست است.»

واتس اپ اکنون بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، با این حال انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شماری از آ‌ن‌ها شروع به استفاده از سیگنال و تلگرام کنند، البته احتمالا تاثیری روی سلطه آن در بازار پیام‌رسان‌ها نخواهد داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم تعداد کاربران سیگنال و تلگرام در ماه‌های پیش رو - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فارس استان فارس - تا چه اندازه رشد می‌کند و فیسبوک مجبور به تغییر سیاست‌های خود می‌شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاترینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مرکز شما سمت شهرک بهار فارس کار انجام میده
پاسخ: بله در شهرک بهار شهر فارس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone