🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18597.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 در سه مدل و با ابعاد مختلف نمایشگر معرفی می‌شود

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری P رونمایی می‌کند و طبق اطلاعات جدید، هواوی P50 در سه مدل وارد بازار می‌شود. ظاهرا هواوی می‌خواهد از استراتژی گوشی‌های سری P40 ...

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری P رونمایی می‌کند و طبق اطلاعات جدید، هواوی P50 در سه مدل وارد بازار می‌شود.

ظاهرا هواوی می‌خواهد از استراتژی گوشی‌های سری P40 برای نسل آینده آن‌ها استفاده کند و در همین راستا شاهد ورود گوشی‌های هواوی P50 به همراه P50 پرو و P50 پرو پلاس به بازار خواهیم بود. همانطور که می‌توان حدس زد، این گوشی‌های هوشمند به نمایشگر با ابعاد مختلف مجهز می‌شوند.

هواوی P50 به کوچکترین نمایشگر مجهز می‌شود، نسخه پرو از نمایشگر خمیده مشابه نسل گذشته بهره می‌برد و در نهایت نمایشگر مدل پرو پلاس از چهار طرف خمیده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس

طبق رندری که در گذشته برای گوشی P50 پرو هواوی منتشر شده بود، این گوشی هوشمند از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - برش بیضی شکل نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی استفاده نمی‌کند. نسل جدید گوشی‌های سری P مانند پرچمدارهای اخیر سامسونگ دارای یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خواهند بود. این سبک طراحی باعث افزایش نسبت نمایشگر به بدنه می‌شود، با این حال شاید کاربران به دوربین سلفی چندان پیشرفته‌ای دسترسی پیدا ‌نکنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس

طبق گزارش‌های گذشته، هواوی از فناوری لنز مایع در پرچمدارهای جدید خود استفاده خواهد کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - این فناوری باعث افزایش سرعت فوکوس می‌شود و همانند چشم انسان می‌تواند در چندین میلی‌ثانیه روی سوژه فوکوس کند.

هواوی همراه با گوشی‌های سری میت ۴۰، از چیپ ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ هم رونمایی کرد که قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این پردازنده در گوشی‌های سری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - P50 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - هم مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، شاید این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - نتواند به پردازنده‌های موردنیاز خود دست پیدا کند و به اجبار به سراغ پردازنده‌های مدیاتک برود.

با توجه به انتشار نسخه بتای سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فسا استان فارس - عامل هارمونی ۲.۰ برای گوشی‌های سری میت ۳۰ و P40 هواوی، احتمالا پرچمدارهای آینده این کمپانی چینی با همین سیستم عامل وارد بازار می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone