🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18606.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مک‌بوک‌ پرو جدید با لبه تخت، پشتیبانی از مگ‌سیف و بدون تاچ‌بار معرفی می‌شود

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف اپل در یادداشتی به سرمایه گذاران اعلام کرد که اپل روی دو مدل جدید مک بوک پرو با تغییرات قابل‌توجهی در طراحی کار می‌کند. براساس یادداشت وی، اپل در حال توسعه ...

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - اپل در یادداشتی به سرمایه گذاران اعلام کرد که اپل روی دو مدل جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - مک بوک پرو با تغییرات قابل‌توجهی در طراحی کار می‌کند.

براساس یادداشت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - وی، اپل در حال توسعه دو مدل مک بوک پرو 14 و 16 اینچی است که با طراحی لبه تخت مانند آیفون 12 به بازار عرضه خواهند شد.

دستگاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - جدید کوپرتینونشین‌ها فاقد تاچ بار  OLED خواهند بود و به جای آن از کلیدهای فیزیکی بهره می‌برد. مینگ-چی کو در یادداشت خود به این موضوع نیز اشاره کرد که دو مدل مک بوک پرو جدید اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - با قابلیت اتصال شارژ MagSafe  بازطراحی خواهند شد.

به نظر می‌رسد مدل‌های جدید مک بوک پرو با پورت‌های بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - به بازار عرضه خواهند شد؛ در نتیجه کاربران نیازی به خرید دانگل نخواهند داشت. از سال 2016 به بعد، مدل‌های مختلف مک بوک پرو تنها دارای پورت‌های USB-C بودند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان

گفتنی است همه مدل‌های جدید مک بوک پرو با چیپست‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - های سیلیکون اپل به بازار عرضه می‌شوند و دیگر خبری از تراشه‌های اینتل در دستگاه‌های جدید نخواهد بود.

طراحی سیستم حرارتی مک بوک پروهای جدید کاملا مشابه مک بوک پرو 16 اینچی فعلی بازار خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - بود. مینگ-چی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - کو می‌گوید این سیستم بسیار بهتر از سیستم حرارتی مک بوک پرو 13 و مک بوک ایر 13 اپل است - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - و به افزایش قدرت عملکرد دستگاه کمک می‌کند.

انتظار می‌رود براساس پیش بینی کو، دستگاه‌های جدید فصل سوم 2021 به بازار عرضه شوند. باتوجه به تغییرات طراحی، مینگ-چی کو می‌گوید مدل‌های جدید افزایش فروش 25 تا 30 درصدی را به نام خود رقم خواهند زد و احتمال دارد اپل حدود 20 میلیون دستگاه مک بوک جدید بازطراحی شده به فروش برساند.

کو در یادداشت خود به این موضوع نیز اشاره کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - احتمالا مدل‌های پیشرفته آیفون که سال جاری میلادی عرضه خواهند شد؛ از سیستم حرارتی محفظه بخار بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - ببرند و اپل به شدت این سیستم را مورد بررسی و آزمایش قرار داده است.

این سیستم حرارتی به افزایش قدرت عملکرد دستگاه و سرعت اتصال 5G در گوشی‌های پرچمدار آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آوج استان زنجان - کمک می‌کند. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ریزر و ال‌جی نیز از فناوری خنک کننده محفظه بخار استفاده می‌کنند که به خنک نگه داشتن دستگاه کمک می‌‌‌کند.

البته کو می‌گوید مشخص نیست که این سیستم حرارتی بتواند نیازهای اپل را برآورد سازد؛ اما به بهبود وضعیت فعلی کمک می‌کند و به همین دلیل احتمالا اپل در گوشی‌های پرچمدار بعدی خود از همین فناوری استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone