🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18595.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هدفون بی‌سیم سنهایزر HD 250BT با شارژدهی ۲۵ ساعته از راه رسید

سنهایزر یکی از مطرح‌ترین سازندگان هدفون در جهان محسوب می‌شود که در آینده نزدیک یک محصول جدید را وارد بازار می‌کند. سنهایزر HD 250BT یک هدفون بی‌سیم است که با قیمت ۷۰ دلار می‌خواهد کیفیت ...

سنهایزر یکی از مطرح‌ترین سازندگان هدفون در جهان محسوب می‌شود که در آینده نزدیک یک محصول جدید را وارد بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - می‌کند. سنهایزر HD 250BT یک هدفون بی‌سیم است که با قیمت ۷۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - دلار می‌خواهد کیفیت صوتی مناسبی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - در اختیار کاربران قرار دهد.

سنهایزر وعده داده این هدفون روگوشی بی‌سیم بیس بلند و شفافی تولید می‌کند. این محصول با وجود وزن کم، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و همچنین با هربار شارژ تا ۲۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کند که برای عاشقان موسیقی خبر خوبی محسوب می‌شود. شارژ کامل سنهایزر HD 250BT نزدیک به ۳ ساعت طول می‌کشد و برای اینکار باید از کابل USB-C استفاده کرد.

کاربر برای استفاده از این هدفون و بهره‌مندی از کیفیت صوتی بهینه بدون توجه به نوع گوشی هوشمند خود، می‌تواند یکی از کدک‌های بلوتوثی را انتخاب کند. این محصول از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و به لطف پشتیبانی از کدک AAC به همراه aptX و aptX با تاخیر کم، صدای باکیفیتی را از طریق گوشی‌های اندرویدی و آیفون به گوش کاربر می‌رساند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم

این هدفون بی‌سیم از سیستم میکروفن یکپارچه بهره می‌برد که پاسخگویی به تماس‌ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - ساده‌تر می‌کند. هدفون سنهایزر HD 250BT از چندین دکمه بهره می‌برد و کاربران بدون نیاز به استفاده از گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - هوشمند خود می‌توانند آن را کنترل کنند.

برای اینکه کاربران بتوانند بهترین استفاده را از این هدفون بی‌سیم داشته باشند، سنهایزر برای آن‌ها یک اپ درنظر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - گرفته با دانلود آن می‌توانند توسط گوشی خود به فریمور‌های قبلی، ماژول EQ شخصی و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند.

این هدفون بی‌سیم سنهایزر اواخر ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - جاری میلادی با قیمت ۶۹.۹۵ دلار وارد بازار می‌شود و با توجه به قیمت، نباید منتظر کیفیت صوتی فوق‌العاده‌ای از آن باشیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - اگر به دنبال خرید یک هدفون بی‌سیم باکیفیت و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر جعفریه استان قم - البته گران‌قیمت هستید، می‌توانید به سراغ ایرپاد مکس اپل با قیمت بیش از ۵۰۰ دلار بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone