🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18607.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی S21 و S21 پلاس [تماشا کنید]

گلکسی S21 و S21 پلاس جدای از ابعاد نمایشگر شباهت کاملی به هم دارند و نسبت به نسل قبل هم تغییر عمده‌ای در آنها دیده نمی‌شود. سری S21 شامل سه مدل S21، S21 پلاس و S21 ولترا است. گلکسی S21 ...

گلکسی S21 و S21 پلاس جدای از ابعاد نمایشگر شباهت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - کاملی به هم دارند و نسبت به نسل قبل هم تغییر عمده‌ای در آنها دیده نمی‌شود.

سری S21 شامل سه مدل S21، S21 پلاس و S21 ولترا است. گلکسی S21 و پلاسS21 به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدارگون ۸۸۸، ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده‌اند.

گلکسی S21 نمایشگر ۶.۲ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز از نوع داینامیک امولد 2X دارد. این نمایشگر با شیشه گوریلا کلس ویکتوس محافظت می‌شود و اطراف بدنه را فریم آلومینیومی احاطه کرده است.

یکی از تغییرات این موبایل نسبت به نسل قبل افزایش سرعت و محدوده پوشش اسکنر اثر انگشت است - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - که کار قفل گشایی را ساده‌تر می‌کند. کلیدهای کنترل صدا و پاور در سمت راست قرار گرفته و لبه پایینی هم میزبان اسلات سیم‌کارت، پورت Type-C و اسپیکر است. روی بخش بالای هم یک اسپیکر دیگر قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان

یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - از نکاتی که شاید برخی کاربران را ناامید کند، استفاده از پلی کربنات به جای شیشه در بدنه پشتی این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - موبایل است. این اقدام سامسونگ باعث شده وزن گلکسی S21 - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - از ۱۷۱ گرم فراتر نرود که باعث می‌شود در دست گرفتن آن در مدت طولانی باعث خستگی نشود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان

در بخش بالایی این پنل دوربین سه گانه قرار گرفته که شامل دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد و لرزشگیر اپتیکال می‌شود. در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - کنار آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f2.2 و یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال هیبریدی ۳ برابر و گشودگی دیافراگم f2.0 قرار دارد. دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f2.2 است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان

گلکسی S21 در رنگ‌های بنفش، صورتی، خاکستری و سفید و با قیمت پایه ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زنجان استان زنجان - مدل پلاس هم از نظر ظاهری شباهت کاملی به گلکسی S21 دارد اما به واسطه نمایشگر ۶.۷ اینچی کمی بزرگتر است. سامسونگ برای این نسخه قیمت پایه ۹۹۹ دلاری را در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone